smart * kiihdyttää myyntiä Suomessa

2004 Helsinki 23.8.2004 smart * kiihdyttää myyntiä Suomessa * smart-tuotenimi kirjoitetaan aina pienellä alkukirjaimella smart-mallisto lanseerattiin Suomessa toukokuussa 2003 ja se on noussut kiinnostavaksi huomion kohteeksi kilpailluilla kompakti-luokan markkinoilla. Suomi nousee nyt smart gmbh:n avainmarkkinoiden asemaan. smart panostaa entistäkin voimakkaammin myyntiin Suomessa. smart julkisti uuden smart forfour -hinnaston perjantaina 20.8. smart forfourin uusi, kilpailukykyinen hinta-asemointi mahdollistaa paremmin kilpailun pienten, kompaktien henkilöautojen luokassa. smart forfourin kilpailijoita ovat mm. Audi A3, Mini Cooper, Peugeot 206, VW POlo ja VW Golf. Kaikki smart forfourit ovat hyvin varusteltuja, vakiovarusteina kaikissa malleissa mm. ABS-jarrut, ESP, kauko-ohjattava keskuslukitus, sähkötoimiset etusivuikkunat, 4 turvatyynyä, tridion- turvakori ja 5 ovea. Passion-malleissa on lisäksi mm.ilmastointi, lasikatto ja kevytmetallivanteet. smart forfour blackbasic, malliston alkaen-malli, 15.990 euroa, hätkähdyttää hinnallaan. uudet smart forfour -hinnat alkaen 20.8.2004 smart forfour 1.1 55 kW blackbasic 15.990 euroa (-2000 euroa) smart forfour 1.1 55 kW passion 18.990 euroa (-2700 euroa) smart forfour 1.3 70 kW passion 19.990 euroa (-2700 euroa) smart forfour 1.5 80 kW passion 21.490 euroa (-2700 euroa) Lehdistökuvia ja hinnastot osoitteesta: www.mercedes-benz.fi lehdistö käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Jussi Sepponen, markkinointipäällikkö, Veho Group Oy Ab,tel. 010 569 2263, fax. 010 569 2294 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/23/20040823BIT00170/wkr0001.pdf