Stockmann Auto Oy Ab:n osakekannan kauppa Veho Groupille sai kilpailuviraston hyväksynnän

Kilpailuvirasto on 3.2.2006 antamassaan päätöksessä hyväksynyt Stockmann Auto Oy Ab:n osakekannan myynnin Veho Groupille. Tehtyjen sopimusten mukaan Stockmann Auto siirtyy Vehon hallintaan 1.3.2006. Veholle siirtyvät seuraavat toimipaikat: Stockmann Auto Oulu, Tampere, Herttoniemi, Tikkurila, Pitäjänmäki sekä Pitäjänmäen Takkatiellä sijaitseva vauriokorjaamo. Henkilöstö (n. 260 henkeä) siirtyy Vehoon vanhoina työntekijöinä. Stockmann Auton edustuksista siirtyvät sekä Ford että Skoda. BMW:n ja Minin osalta käydään parhaillaan neuvotteluja. Lisätietoja: Esa Mäkinen, toimitusjohtaja, Veho Oy Ab, puh. 010 569 2500 Konkurrensverket godkänt Veho Groups köp av aktiestocken i Stockmann Auto Oy Ab Konkurrensverket har godkänt 3.2.2006 att Veho Group köper aktiestocken i Stockmann Auto Oy Ab. I enlighet med köpeavtalet övergår Stockmann Auto till den nya ägaren 1.3.2006. Veho övertar följande försäljningsställen: Stockmann Auto Uleåborg, Tammerfors, Hertonäs, Dickursby och Sockenbacka samt plåtverkstaden vid Spiselvägen i Sockenbacka. Personalen, ca 260 personer, övergår i Vehos tjänst som gamla arbetstagare. Av Stockmann Autos agenturer övertar Veho Ford och Skoda. Underhandlingar om BMW och Mini pågår. Mera information ger: Esa Mäkinen, verkställande direktör, Veho Oy Ab, tfn 010 569 2500