Timo Sirén on nimitetty Veho Autotalot Oy:n uudeksi ketjujohtajaksi 11.3.2008 alkaen

Timo Sirénillä (52) on takanaan pitkä ura autokaupan parissa, muun muassa automyyjänä, myyntipäällikkönä, huoltopäällikkönä sekä toimitusjohtajana eri yrityksissä sekä vähittäiskaupassa että maahantuonnin parissa. Viimeksi hän on toiminut vuonna 2006 varatoimitusjohtajana Delta Motor Groupissa ja vuonna 2007 toimitusjohtajana samassa yrityksessä.

Ketjujohtajana Timo Sirén tulee vastaamaan Veho Autotalot -ketjusta ja 11.3. alkaen hän toimii aluejohtajien esimiehenä. Hän raportoi tehtävässään Veho Autotalot Oy:n toimitusjohtaja Esa Mäkiselle.

Veho Oy Ab ja Vemix Oy Ab sulautuivat Veho Autotalot Oy:ksi

”Kehitys on ollut nopeaa tällä vuosikymmenellä”, kertoo Veho Autotalot Oy:n toimitusjohtaja Esa Mäkinen. ”Jatkossa panostamme edelleen ketjumaiseen toimintaan. Haluamme olla helposti lähestyttävä autotavaratalo, jolla on joustavat ja monipuoliset palvelutuotteet.”

Maaliskuun alussa uudella nimellä aloittanut, autojen vähittäiskauppaan keskittyvä Veho Autotalot Oy, tulee olemaan alallaan Suomen suurimpia. Yhdessä autojen maahantuontiin keskittyneen Veho Group Oy Ab:n kanssa ne ovat myös Suomen suurimpien perheyritysten joukossa.

Vehon vähittäiskauppa on yli kaksinkertaistanut liikevaihtonsa 2000-luvulla. Vuonna 2001 Veho Oy Ab:n liikevaihto oli 334 miljoonaa euroa ja vuonna 2007 vähittäiskaupan yhteinen liikevaihto oli jo 715 miljoonaa

Veho Autotalot on täyden palvelun autotaloketju, jonka toimipisteet sijaitsevat pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella ja Oulussa. Näiden lisäksi erilliset vauriokorjaamot ovat Espoon Muuralassa, Helsingin Suutarilassa ja Pitäjänmäellä. Merkkivalikoimaan kuuluu Veho Groupin maahantuomat Citroën, Mercedes-Benz, Mitsubishi ja smart henkilö- ja pakettiautot. Näiden merkkien lisäksi ketju toimii jälleenmyyjänä Ford, Honda ja Škoda henkilö- ja pakettiautoille.

Lisätietoja: Veho Autotalot Oy, Esa Mäkinen, toimitusjohtaja, puh 010 569 2500.
Veho Autotalot Oy, Timo Sirén, ketjujohtaja, puh 010 569 7222.