Urheilullisen perheauton saa nyt entistä yksilöllisempänä

• Tarjolla helppoa kuljetuskykyä katolle, tavaratilaan ja matkustamoon.
  • Alkuperäiset lisävarusteet ovat helppokäyttöisiä, varmoja ja turvallisia.

Tiedotusvälineille 28.12.2011

Julkaistavissa heti

Lisävarusteita B-sarjaan:

Mercedes-Benzin uuteen B-sarjaan on tarjolla entistä kattavampi valikoima urheilullisen monitoimiauton käyttömahdollisuuksia lisääviä alkuperäisiä lisävarusteita.

B-sarjan uuden lukittavan Alustyle Quickfix -taakkatelineen kiinnittäminen onnistuu helposti ilman työkaluja. Telineeseen on saatavilla erilaisia kiinnikkeitä, jokaiseen kuljetustarpeeseen. Voit kuljettaa vaikka koko perheen sukset yhdessä pidikkeessä, sillä suurimpaan suksipidikkeeseen on mahdollista kiinnittää jopa kuusi suksiparia tai neljä lumilautaa. Taakkatelineet sopivat myös suksiboksien sekä polkupyörän kuljetustelineen kiinnittämiseen katolle. Auton taakse voidaan sijoittaa myös taittuva ja lukittava pyöräteline, joka kestää 60 kilon painon. Mukaan mahtuu kaksi perinteistä polkupyörää tai sähköpyörää.

Matkanteon mukavuutta voi lisätä irrotettavalla takapenkin viihdejärjestelmällä, joka sisältää telakointiaseman, taittuvan ja halkaisijaltaan 17,8-senttisen LCD-värinäytön, infarapunakuulokkeet ja radion kaukosäätimen. Audio 20 –järjestelmän voi päivittää henkilökohtaiseksi oppaaksi Becker Map Pilot –navigointijärjestelmällä, mikä helpottaa matkantekoasi. Vaihtoehtona on myös suuremmalla 17,8 cm näytöllä ja internetillä varustettu Comand Online –järjestelmä 6-DVD:n vaihtajalla tai ilman sitä. Comand-järjestelmän näyttöruutu toimii myös peruutuskameran näyttönä.

B-sarjan muita lisävarusteita ovat esimerkiksi mallikohtaiset matkapuhelintelineet, erilaiset persoonallista ilmettä tuovat kevytmetallivanteet, nahkapäällysteinen ohjauspyörä sekä ruostumattomasta teräksestä valmistettavat urheilulliset polkimet. B-sarjaan on saatavilla erilaisia helposti puhtaana pidettäviä tavaratilan suojamattoja, esimerkiksi jopa 25 cm korkeilla reunoilla varustetulla suojamatolla suojaat myös tavaratilan seiniä lialta. Tarjolla on myös valikoima lastenistuimia, joista löytyy vaihtoehto vastasyntyneelle aina 36-kiloiseen lapsimatkustajaan asti.

Tiedotteeseen liittyviä kuvia ja lisätietoja

www.media.daimler.com (vaatii rekisteröitymisen)

Karin Bäcklund, Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö, puh. 010-569 2202, karin.backlund@veho.fi