UUDET MERCEDES-BENZ A-SARJAN AUTOT HIFK:N PELAAJILLE

UUDET MERCEDES-BENZ A-SARJAN AUTOT HIFK:N PELAAJILLE Veho Oy Ab ja Oy HIFK Hockey Ab solmivat yhteistyösopimuksen kausille 2003-2004, 2004-2005 ja 2005-2006. Mahdollisille lisäkausille on Veholla optio. Yhteistyösopimus koskee Mercedes-Benz - tai smart -merkkisiä henkilöautoja. Helsingin Jäähallissa luovutettiin torstaina 28.10.2004 punaisia, uusia Mercedes-Benz A-sarjan autoja HIFK:n pelaajille. Yhteisopimukseen kuuluu n. 35 Mercedes-Benz A-sarjan autoa, muutama jo aiemmin luovutettu C-sarjan auto sekä Mercedes-Benz Vito. Myös DaimlerChryslerin uusin Vehon edustama merkki, smart, on jo käytössä joukkueella. Yhteistyösopimukseen liittyy Mercedes-Benzin näkyvyys HIFK:n nykyisen kauden peliasuissa. Näkyvyyttä voidaan hyödyntää erilaisessa tapahtumamarkkinoinnissa, kuten kotiotteluissa, asiakastilaisuuksissa, ja näyttelyissä. Tiedotteeseen liittyviä kuvia osoitteesta: Sivumme ovat uusiutuneet, lehdistökuvapankin löydät nyt osoitteesta: www.mercedes-benz.fi / VALITSE Mercedes-maailma / VALITSE Lehdistö HIFK-kuvat löytyvät henkilöautot A-sarja Tapahtumat ja näyttelyt -kansiosta. Kuvassa 1 Veho Groupin toimitusjohtaja Jan-Martin Börman ohentaa HIFK:n pelaaha Jere Karalahdelle uuden A-sarjan avaimet. Kuvassa myös Vehon toimitusjohtaja Esa Mäkinen, markkinointipäällikkö Jonne Luomala ja HIFK:n toimitusjohtaja Pentti Matikainen. Kuvassa 2 uusi Mercedes-Benz jäällä luovutustilaisuudessa.. käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Lisätietoja: Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group, puh. 010 569 2202 Jonne Luomala, markkinointipäällikkö, Veho Oy Ab puh. 010 569 2242 Pentti Matikainen, toimitusjohtaja, Oy HIFK Hockey Ab, puh. 09-4777 020 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/29/20041029BIT20330/wkr0007.pdf