Uusi Mercedes-Benz A julkistetaan perjantaina 2.2 suorassa lähetyksessä

• Mercedes me media on autoalan monipuolisin median edustajille räätälöity työkalu
  • Mercedes me media toimii myös toimittajan henkilökohtaisena uutis- ja kuvapankkina
  • Rekisteröity nyt osoitteessa https://media.mercedes-benz.com/
  • Suomenkielinen käyttöohje liitteenä

Uusin teidän työtänne helpottamaan luotu työkalu avautuu käyttöönne uuden A-sarjan julkistuksen tiimoilta perjantaina 2.2 klo 19:45 Suomen aikaa. Uutuuden julkistus tapahtuu perjantaina 2.2 klo 20:00 Suomen aikaa, jolloin Daimlerin pääjohtaja Dr. Dieter Zetsche paljastaa uudistuvan kompaktiauto-luokkamme (NGCC) ensimmäisen uutuuden.

Työkaluina HD -tasoinen kuvakaappaus ja valinnaiset kuvakulmat

Mercedes me media tarjoaa toimittajille mahdollisuuden seurata lehdistötilaisuuksia suorana lähetyksenä valinnaisista kuvakulmista. Puhujan puhe näkyy samanaikaisesti tekstinä kuvaruudun sivupalkissa. HD -tasoisen kuvakaappauksen avulla lähetyksestä voidaan kaapata ”snap-shot”-kuvia median käyttöön ja puheen tekstistä voidaan samanaikaisesti kopioida osia myöhempää tarkastelua varten. Kaikki lähetykset ovat nähtävissä myös myöhemmin Mercedes me media-portaalin arkistossa.

Uutishuone palvelee

Kaikki Mercedes-Benz henkilöautoryhmän tuotemerkkien (Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach ja smart) tulevat kansainväliset lehdistötiedotteet, lehdistökuvat ja filmit tallennetaan Mercedes me media -palveluun. Käyttäjä voi oman käyttäjätunnuksensa luotuaan tallentaa haluamansa materiaalin myös omalle käyttäjätililleen myöhempää käyttöä varten.

Suomenkieliset Mercedes-Benz-tiedotteet julkaistaan edelleen uutishuoneessamme osoitteessa http://news.cision.com/fi/veho-oy-ab/

Käyttöohjeet liitteessä

Ohjeet Mercedes me media-portaalin käyttämiseksi löytyvät tämän tiedotteet liitteenä. Lisätietoja saa allekirjoittaneelta.

Pekka Koski

Lehdistöpäällikkö