Vaihtoplus avautuu Ideaparkissa Lempäälässä

• Vehon vaihtoautoihin keskittynyt Vaihtoplus-ketju avaa liikkeen Ideaparkin uudessa Autoareenassa Lempäälässä lauantaina 11.8.2018.
  • Ainoana alan toimijana Vaihtoplus tarjoaa myös täydelliset huoltopalvelut.
  • Vaihtoplus myy noin 7000 autoa vuodessa.

• Vehon vaihtoautoihin keskittynyt Vaihtoplus-ketju avaa liikkeen uusissa tiloissa Ideaparkissa Lempäälässä lauantaina 11.8.2018.
  • Ainoana alan toimijana Vaihtoplus tarjoaa myös täydelliset huoltopalvelut.
  • Vaihtoplus myy noin 7000 autoa vuodessa.

Täyden palvelun vaihtoautokauppaa

Vaihtoplus avaa uuden myymälän Lempäälän Ideaparkin Autoareenaan tulevana viikonloppuna. Ideaparkin laajennusosan myötä valmistuneet tilat tarjoavat täyden palvelun autoasiakkailleen. Ainoana alan toimijana Vaihtoplus tarjoaa myös täydelliset huoltopalvelut.

Vaihtoplus on vaihtoautojen myyntiin keskittyvä Vehon omistama liikeketju

• Vuonna 2002 perustettu Vaihtoplus toimii tällä hetkellä neljällä paikkakunnalla eli Tampereella, Raisiossa, Oulussa ja Vantaalla. Liiketoimintamme keskiössä on palvelulupauksemme ”osta helposti ja aja varmasti”. Meillä on tarjolla maamme laajin valikoima eri hintaisia kuntotarkastettuja käytettyjä autoja. Laajentuminen Lempäälän Ideaparkkiin tekee asioinnin meillä edelleen helpommaksi. Ideaparkkiin on koko perheen helppo tulla tutustumaan valikoimaamme tai huoltamaan autoaan. Samalla käynnillä asiakas voi käyttää myös muita Suomen suurimman ostokeskuksen kauppa- ja viihdepalveluita, sanoo Pertti Nieminen, Vaihto+ -ketjun johtaja.
  • Myymme tällä hetkellä noin 7000 vaihtoautoa vuodessa. Lempäälän liikkeen avauduttua ensi kesänä pääsemme tavoittelemaan kasvua noin 10 000 vaihtoautoon vuodessa, Pertti Nieminen laskee.

Ideapark Lempäälä nousee laajennuksen myötä vuonna 2018 Suomen suurimmaksi osto- ja viihdekeskukseksi. Perinteisten kauppa- ja ravintolapalveluiden lisäksi liikekaupungiksi nimetyssä kokonaisuudessa on jo nyt tarjolla monien sisälajien käyttöön helposti muuntautuva Ideapark Sport. Se sisältää mm. kaksi salibandykenttää, jalkapallokentän ja tapahtuma-areenan.

• Ketjumme laajentumisen kautta tuomme Vaihtoplus-vaihtoautot ja ainoana alan toimijana kaiken merkkisten autojen huoltopalvelut kahdeksan miljoonan asiakkaan helposti saavutettaviksi, Vaihtoplus-liiketoiminnasta vastaava Pertti Nieminen kiteyttää tulevan liikkeen sijainnin ja tavoitteet.

Tiedotteeseen liittyviä lisätietoja:

Pertti Nieminen, Veho Henkilöautot, johtaja Vaihto+-ketju, puh. puh. 0400 834746 pertti.nieminen@veho.fi

Karin Bäcklund, Veho Oy Ab, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö puh. 050 383 4490 tai  karin.backlund@veho.fi

Veho Oy Ab/Karin Bäcklund
Yritys- ja brändiviestinnän päällikkö