Vaihtoplus laajenee Ideaparkin myötä Lempäälään

• Vehon käytettyihin autoihin keskittynyt Vaihtoplus-ketju on mukana tulevassa Ideaparkin laajennuksessa

• Ainoana alan toimijana Vaihtoplus tarjoaa myös täydelliset huoltopalvelut

• Vaihtoplus myy noin 7000 autoa vuodessa

Ideapark Lempäälä nousee laajennuksen myötä ensi vuonna Suomen suurimmaksi osto- ja viihdekeskukseksi, joka kokonaispinta-ala kasvaa 115 000 neliömetriin. Kesällä 2018 Lempäälään avautuu Pohjoismaiden suurin täyden palvelun vaihtoautokeskus.

• Ketjumme laajentumisen kautta tuomme kattavan valikoiman käytettyjä henkilö- ja pakettiautoja ja ainoana alan toimijana kaiken merkkisten autojen huoltopalvelut Ideaparkin yli seitsemän miljoonan vuotuisen asiakkaan helposti saavutettaviksi. Tuleva Lempäälän pisteemme toimii myös muista liikkeistä myytyjen vaihtoautojemme noutopaikkana, Vaihtoplus-liiketoiminnasta vastaava johtaja Pertti Nieminen kiteyttää tulevan liikkeen sijainnin ja tavoitteet.

Täyden palvelun käytetyn auton kauppaa

Vaihtoplus on vaihtoautojen myyntiin keskittyvä Vehon omistama liikeketju.

• Vuonna 2002 perustettu Vaihtoplus toimii tällä hetkellä 15 vuoden kokemuksella neljällä paikkakunnalla eli Tampereella, Raisiossa, Oulussa ja Vantaalla. Keskitymme metroalueilla toimiviin yli tuhat autoa vuodessa myyviin yksiköihin, joissa tarjonta kattaa autot aina pienistä henkilöautoista pakettiautoihin saakka. Laajentuminen Lempäälän Ideaparkkiin tekee asioinnin meillä edelleen helpommaksi. Liiketoimintamme keskiössä on palvelulupauksemme ”osta helposti ja aja varmasti”. Meillä on tarjolla maamme laajin valikoima eri hintaisia kuntotarkastettuja käytettyjä autoja. Ideaparkkiin on koko perheen helppo tulla tutustumaan valikoimaamme, noutamaan toisesta pisteestämme ostettu auto tai huoltamaan autoaan. Samalla käynnillä asiakas voi käyttää myös muita Suomen suurimman ostokeskuksen kauppa- ja viihdepalveluita, sanoo Pertti Nieminen.

• Myymme tällä hetkellä noin 7000 vaihtoautoa vuodessa. Lempäälän liikkeen avauduttua ensi kesänä pääsemme tavoittelemaan kasvua noin 10 000 vaihtoautoon vuodessa, Pertti Nieminen laskee.

Pertti Nieminen, Veho Henkilöautot, johtaja Vaihto+-ketju, puh. puh. 0400 834746 pertti.nieminen@veho.fi

Karin Bäcklund, Veho Oy Ab, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö puh. 050 383 4490 tai  karin.backlund@veho.fi

Karin Bäcklund, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, Veho Oy Ab, karin.backlund@veho.fi puh. 050 3834490