Veho avaa uuden toimipisteen Veho Muuralassa

·Veho vauriokorjaamo ja Mitsubishi huoltokorjaamo avattiin 1.9.2005 Espoon Muuralassa ·Pääkaupunkiseudun uusin toimipiste, Veho Muurala, sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella

Vehon maahantuomien ja edustamien merkkien kasvettua Veho vastaa yhä lisääntyneeseen kysyntään ottamalla käyttöön uuden toimipisteen Muuralassa, Espoossa. Keskittämällä pääkaupunkiseudun korikorjaamopalvelut Veho Suutarilan lisäksi Veho Muuralaan, Veho parantaa näin myös asiakaspalveluaan takaamalla riittävän ja asiantuntevan palvelun. Syyskuun alussa toimintansa aloittanut uusin Vehon toimipiste, Veho Muurala, sijaitsee Muuralassa, osoitteessa Lautamiehentie 3,. Kehä III ja Turun tien risteyksessä, hyvien kulkuyhteyksien varrella. Toimipisteessa palvelevat Veho vauriokorjaamo ja Mitsubishi huoltokorjaamo. Korjaamolla vauriokorjaamosta, maalaamosta ja Mitsubishi huolto- ja varaosapalveluista huolehtivat viisi mekaanikkoa, yhdeksän peltiseppää, neljä maalaria ja asiakaspalveluhenkilöstö, yhteensä siis tällä hetkellä 27 henkilöä. Lisätietoja: Pekka Lounio, Veho Oy Ab , jälkimarkkinoinnista vastaava johtaja, puh. 010 569 2282