VEHO GROUP ESITTELEE LAAJASTI MOLEMPIEN LINJA-AUTOMERKKIENSÄ MALLISTON ROVANIEMELLÄ

LEHDISTÖTIEDOTE 16.6.2004 Julkaisuvapaa heti VEHO GROUP ESITTELEE LAAJASTI MOLEMPIEN LINJA- AUTOMERKKIENSÄ MALLISTON ROVANIEMELLÄ * BUS 2004 näyttely Rovaniemen Lappia-talossa Linja-autoliiton kesäkokouksen yhteydessä * Mercedes-Benz bussimallit Travego, Tourismo ja uutuusmalli Tourino esillä * Mercedes-Benz Sprinter -mallisto laajasti mukana * Setran kaksi mallisarjaa, TopClass ja ComfortClass, esittäytyvät Veho-konsernin linja-autot esittäytyvät Rovaniemellä Lappia - talossa 16.-17.6.2004 Suomen Linja-autoliiton vuosikokouksen yhteydessä. Mukana ovat sekä Mercedes-Benz- että Setra- linja- autot. Mercedes-Benz-mallisto esittäytyy runsaslukuisesti kolmen ison ja 6 pikkubussin voimin. Setra-malleista ovat esillä suuruutuus S 415 GT-HD 12,2 m linjaliikenne/turistimalli ja S 416 HDH 3-akselinen 13 m superluksusmalli. Veho Group Oy Ab aloitti Setra- maahantuonnin syksyllä 2003. Mercedes-Benz esittelee uutuusmalli Tourinon, 9,2 m pitkän midiauton sekä laajan, erilaisiin henkilökuljetustarpeisiin soveltuvan ja suositun Sprinter-malliston: Sprinter 416 CDI Profile turistibussin, 413 CDI Profile perusbussin, 616 CDI Starbus midituristibussin, 416 CDI Prostyle turistibussin sekä Sprinter 416 CDI Tamlans turistimallin. Isoista Mercedes-Benz bussimalleista esillä ovat Travego 16 RHD 3-akselinen 12,8 m luksusturistibussi sekä Tourismo 15 RHD 12 m turistimalli. Lisäksi Vehon osastolla esitellään huollon ja varaosapalvelun tarjontaa. Lehdistökuvia osoitteista: www.daimlerchrysler.com ja www.setra.de Lisätietoja: Veho Group Oy Ab, erikoismyynti, myyntijohtaja Harri Arpalahti puh. 010 569 3640, 0500-404 079 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/16/20040615BIT00390/wkr0001.pdf