VEHO HERTTONIEMI AVAA HONDA-HENKILÖAUTOJEN ERIKOISMYYMÄLÄN

Tiedotusvälineille 9.1.2004 Julkaisuvapaa heti VEHO HERTTONIEMI AVAA HONDA-HENKILÖAUTOJEN ERIKOISMYYMÄLÄN * Veho Herttoniemi avaa täyden palvelun Honda-autotalon Mekaanikonkatu 17:ssä tänä viikonloppuna * Myymälässä on myyntitilojen lisäksi korjaamotila * Erikoiskoulutettu henkilöstö vastaa erikoismyymälän ammattitaitoisesta palvelusta Veho Oy Ab on viime vuosina panostanut voimakkaasti vähittäis- kauppaan pääkaupunkiseudulla. Olariin avattiin uusi autotalo vuonna 1999 ja vuonna 2000 rakennettiin kokonaan uusi autotalo Herttoniemeen. Suomen suurin vauriokorjaamo avattiin vuoden 2003 aikana Suutarilassa. Vehon uusien autojen myyntivolyymi on lähes kaksinkertaistunut viimeisen 4 vuoden aikana, ja Veho onkin kasvanut volyymiltään alueen kolmanneksi suurimmaksi autokauppiaaksi. Vehon merkeistä rekisteröitiin viime vuonna pääkaupunkiseudulla uusia henkilöautoja n. 5650 kpl, joista 1348 kpl oli Honda-henkiköautoja. Herttoniemi Helsingissä on kasvava autokaupan alue pääkaupunki- seudulla, johon sekä Veho että Honda haluavat panostaa. Herttoniemen Honda-myymälä on ensimmäinen täyden palvelun Honda-autotalo Suomessa. Ammattitaitoinen, Hondaan erikoistunut henkilöstö palvelee asiakkaita myynnin ja huollon tarpeissa. Uudessa myymälässä on neliöitä yhteensä 650 sekä myynnissä että huollossa. Korjaamolla on 10 nosturi-paikkaa, näin Hondan korjaamokapasiteetti kasvaa pääkaupunkiseudulla selkeästi. Herttoniemen myymälä toimii myös pilottimyymälänä Hondan euroopanlaajuisen merkkitunnistekonseptin toteuttamisessa. Asiakkaat voivat myös hyödyntää Mekaanikonkadun toisella puolella olevan Veho-myymälän muita palveluja, kuten VehoRentin vuokraamopalveluja. Lisätietoja: Harri Kauppinen, Autotalon johtaja, Veho Herttoniemi, Veho Oy Ab, puh. 010 569 3457 Jyrki Mäkinen, toimitusjohtaja, Honda Motor Europe Finland, puh. 09-5868 0111. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/09/20040109BIT00450/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/09/20040109BIT00450/wkr0002.pdf