Veho Hyötyajoneuvot laajentaa Seinäjoen toimipisteen merkki- ja palveluvalikoimaa

Veho Hyötyajoneuvot laajentaa Seinäjoen toimipisteen
merkki- ja palveluvalikoimaa

Veho Hyötyajoneuvot vastaa kasvavaan kysyntään laajentamalla myynti- ja huoltopalveluverkostonsa maanlaajuiseksi

Veho Group Oy Ab laajensi korjaamoverkostoaan ostamalla Sisu Auto Huoltopalvelut Oy:n.
Maanlaajuinen myynti- ja huoltopalveluketju palvelee Mercedes-Benz-, Mitsubishi Fuso -, Sisu-, Renault- ja Setra-asiakkaita.

Veho uudistaa ja laajentaa raskaan kaluston myynti- ja huoltopalveluverkostoaan tänä vuonna. Uudet palvelukeskukset tuovat palvelut lähelle asiakaskuntaa kautta koko Suomen. Investointien valmistuttua Vehon oma hyötyajoneuvojen korjaamoketju toimii 15 paikkakunnalla käsittäen yhteensä 17 toimipistettä. Sisu Auto Huoltopalvelut Oy:n verkosto aloittaa samalla Mercedes-Benzin ja Mitsubishi Fuson huoltoedustuksen kuluvan vuoden aikana. Ensimmäiset toimipisteet ovat aloittaneet vuoden vaihteessa.

Seinäjoen toimipisteellä keskeinen sijainti

Veho Hyötyajoneuvot vahvistaa palveluaan Seinäjoella keskittämällä palvelunsa yhteen osoitteeseen Rengastielle. Saman katon alta löytyy Veho Hyötyajoneuvojen oma Mercedes-Benzin ja Mitsubishi Fuson paketti- ja kuorma-automyynti sekä neljän merkin huoltopalvelukeskus, jossa Mercedes-Benz-, Mitsubishi Fuso -, Renault- ja Sisu-huollot onnistuvat vieri vieressä. Samoissa tiloissa jatkaa myös Sisun ja Renaultin kuorma-autojen myynti Sisu Auton toimesta. Palvelujen tuominen lähelle asiakasta helpottaa huolto- ja korjaustoiminnan suunnittelemista ja ajoittamista.

Vehon Mercedes-Benz- ja Mitsubishi Fuso -myynnistä vastaa kaksi kokenutta hyötyajoneuvomyyjää ja huoltopalveluiden laadusta 21 ammattitaitoista henkilöä Seinäjoella. Vehon korkeat laatuvaatimukset ja panostus koulutukseen, ajanmukaistettuihin välineisiin ja toimiviin, uudistettuihin tiloihin takaavat nykyaikaisen myynti- ja huoltopalvelun.

Korjaamotoiminnan laajentaminen Seinäjoella on luonut uusia työpaikkoja ja Veho Hyötyajoneuvot takaa palvelujen hyvän saatavuuden jatkossakin työllistämällä lisää palveluhenkilöstöä kysynnän kasvaessa.

Johtaja Juha Ruotsalainen, Veho Hyötyajoneuvot, vähittäiskauppa, puh. 010 569 3053
Aluejohtaja Rami Keinänen, Veho Hyötyajoneuvot, Tampere, puh, 010 569 3075