Veho Hyötyajoneuvot Logistiikka ja Kuljetus 2015 -näyttelyssä

Veho Hyötyajoneuvot esittelee kattavan palvelutarjontansa näyttelyssä osastolla 6d48.

Charterway, Rent

Monipuolinen kuljetuskalusto on asiakkaan käytössä ilman pääomaa, Onpa kuljetustarve pieni tai iso, valikoimasta löytyy vaihtoehtoja. Kalustossa on valmiina pakettiautoja, kuorma-autoja eri tehtäviin tai linja-autoja. Asiakkaita palvelee koko maan kattava vuokrausverkosto. Palvelu on saatavilla Veho Hyötyajoneuvojen -huoltopisteistä aamuvarhaisesta iltahämärään. Joustavat vuokrausajat, auto voidaan vuokrata päiväksi, viikoksi, tai vaikka jopa vuodeksi.

Charterway Huolenpitosopimus

Huolettomin tapa ylläpitää auton toimintakunto, pitää kustannukset hallinnassa, ja monipuoliset edut:

• Ei huoltoriskejä asiakkaalle

• Kustannukset tiedossa koko sopimusajalle

• Pitkät sopimusajat

• Mahdollisuus palautussopimukseen

Kattava sisältö

• Huolto-ohjelman mukaiset huollot

• Normaalista kulumisesta johtuvat korjaukset

• Polttimot, pyyhkijäsulat ja öljyjen lisäykset huoltojen välillä

Räätälöitävissä lisäpalveluiden osalta, mm:

• Katsastukset

• Päällirakenteet

• Service 24h (KA)

• Rengaspalvelut

• Palvelunumero +358 (0)400 413 113

Asiantuntevaa palvelua kellon ympäri ,sama palvelunumero ympäri Euroopan, 365 päivänä vuodessa, 7 päivänä viikossa ja 24 tuntia vuorokaudessa.

Asiakkaita palvelevat  ammattiaitoiset mekaanikot liikenteessä. Apu tulee paikanpäälle, ja mikäli vikaa ei saada kuntoon tienpäällä, auto siirretään korjaamolle.

Autojen telematiikkatiedot hyödynnettävissä etäluennan kautta (Fleetboard), jolloin mekaanikolla vielä parempi valmius auton saattamiseen ajokuntoiseksi.

MobiloVan -liikkuvuuspalvelu

Mercedes-Benz MobiloVan on pakettiautoille suunnattu markkinoiden laajin  liikkuvuuspalvelu, joka varmistaa matkan jatkumisen -jopa 30 vuoden ajan. Palvelu kattaa kaiken pikaisesta tienvarsiavusta tai taksi-ja hotellikuluista aina vara-autoon asti edellyttäen, että auton huollattaa säännöllisesti valtuutetussa Mercedes-Benz-huoltopisteessä

Katsastuspalvelut

Veho Hyötyajoneuvot hoitaa katsastuksen asiakkaan puolesta, tällä hetkellä pisteet Lommilassa  Espoossa ja Koivuhaassa Vantaalla. Katsastus suoritetaan omien, koulutettujen katsastajien toimesta. Muissa Veho Hyötyajoneuvojen pisteissä palvelu tarjotaan alihankintana. Messuilla nyt myös asiakastarjous erikoishintaan.

Rami Ainiala, huoltojohtaja, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 010 569 3646, rami.ainiala@veho.fi

Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group Oy Ab puh. 050 383 4490, karin.backlund@veho.fi