Veho Hyötyajoneuvot uusissa tiloissa Tampereen talousalueella

- 5500 neliötä korjaamo- ja myyntitilaa. - Kahdeksan läpiajettavaa huolto - ja korjauspaikkaa. - Kuorma-autojen tehodynamometri. - Erillinen paketti-auto - ja kevytkuorma-autokorjaamo. - Täysmittainen pesulinja. - Henkilöstöä runsas 40. - Veho Vaihtoautokeskus. - 24h Service ja VehoRent hyötyajoneuvojen vuokraustoiminta. - Aukioloajat arkisin 7.30-21.00 ja lauantaisin 7.30-15.00.

Veho Hyötyajoneuvot on panostanut asiakaspalveluunsa Tampereen talousalueella rakentamalla uuden toimintakeskuksen Pirkkalaan, Jasperintie 1:een. Tampereen täyden palvelun keskus palvelee asiakkaitaan uusissa myynti- ja huoltotiloissa, jotka liikenteellisesti sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella läntisen ohitustien varrella. Veho Hyötyajoneuvot Tampereen uudet toimitilat on avattu toukokuussa. Tampereella Veho Hyötyajoneuvot myy maahantuomiaan Mercedes-Benz Vito ja Sprinter –pakettiautoja ja Mercedes-Benz -kuorma-autoja sekä Mitsubishi Fuson Canter –mallistoa. Valtuutettu monimerkkikorjaamo palvelee kaikkien edellämainittujen merkkien lisäksi Renault ja Sisu kuorma-autoasiakkaita varaosa- ja huoltopalveluissa. Veho Hyötyajoneuvojen myynti- ja huoltopalveluiden laadusta vastaa ammattitaitoinen henkilöstö. Yhteensä tiloja on n. 5500 neliötä korjaamon ja myynnin osalta. Vehon korkeat laatuvaatimukset ja panostus koulutukseen, ajanmukaisiin välineisiin ja toimiviin uusiin tiloihin takaavat nykyaikaisen, asiakaslähtöisen ja ammattimaisen myynti- ja huoltopalvelun. Korjaamolla on kahdeksan läpiajettavaa huolto- ja korjauspaikkaa, erillinen nelipaikkainen vauriokorjaamo sekä dynamometrihalli, jossa on jarrydynamon lisäksi mm. kuorma-autojen tehodynamometri. Lisäksi paketti- ja kevytkuorma-autoille on erillinen kuuden huoltopaikan korjaamotila sekä erillinen täysmittainen pesulinja, joka on varustettu mm. Tammermaticin uudella harjapesukoneella. Pesulinjalla pestään kaikenkokoisia hyötyajoneuvoja. Myynnin henkilöstössä on 3 automyyjää ja 1 myyntipäällikkö, huollon puolella on 30 asentajaa ja 11 toimihenkilöä huollon puolella. Tampereen Hyötyajoneuvokeskuksen yhteydessä toimii myös yksi valtakunnan Veho Vaihtoautokeskuksista. Palvelujen tuomisella lähelle asiakasta ja laajoilla aukioloajoilla helpotetaan huolto- ja korjaustoiminnan suunnittelemista ja ajoittamista. Veho Hyötyajoneuvot Tampere palvelee asiakkaitaan viitenä päivänä viikossa vuorotyönä ja launtaina vielä yhdessä vuorossa. Lisäksi palveluun kuuluu mm. 24h Service sekä myös hyötyajoneuvojen vuokraustoiminta VehoRent –palvelun kautta. Aukioloajat ovat arkisin 7.30-21.00 ja lauantaisin 7.30-15.00. Tiloissa toimii myös 60-paikkainen lounasravintola joka arkipäivä. Lisätietoja: Juha Ruotsalainen, johtaja, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 0500 204081, juha.ruotsalainen@veho.fi Rami Keinänen, Aluejohtaja, Länsi-Suomi, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 050 5600008, rami.keinanen@veho.fi