Veho Mercedes-Benz Airport-liikkeen avajaiset menestys

Mercedes-Benz lippulaivamyymälän ensimmäinen kauppaviikonvaihde oli menestys. Helsinki-Vantaan lentokentän läheisyydessä sijaitsevan Veho Mercedes-Benz Airport-liikkeen avajaisissa vieraili viikonvaihteen aikana yli 8000 asiakasta. Uudenlaisen asiakaskokemuksen tarjoavassa autotalossa myynnissä ovat Mercedes-Benz, Mercedes-Maybach, Mercedes-AMG ja smart-mallistot.

Veho Mercedes-Benz Airportin avajaiset olivat uuden lippulaivamyymälän varsinaisen toiminnan näkyvä lähtölaukaus. Tähtikeulaisten autojen rinnalla Airportissa loistivat lauantaina Voice Of Finland -tähdet ja sunnuntaina yleisöä oli tapaamassa Elastinen.

Asiakaslähtöinen kokonaisuus

Uuden toimitalon keskeinen suunnittelua ja toteuttamista ohjaava tekijä on asiakaslähtöisyys. Vehon uusi lippulaivamyymälä haluaa tarjota asiakaskokemuksen, jollaiseen Suomessa ei ole ennen ollut mahdollisuuksia. Myymälän korkeat lasi-ikkunat tuovat sisään paljon luonnonvaloa, jolloin autojen värit näyttävät samalta kuin omalla pihalla. Kun luonnonvaloa ei aina riitä, lisävaloa tuovan energiatehokkaan LED-valaistuksen sävy on luonnollisen kaltainen. Sisään astuttaessa asiakasta ovat vastassa asiakaspalvelijat, jotka ohjaavat asiakkaan peremmälle automyyntiin, huoltopalveluihin, vaihtoautoihin tai Taksi Centeriin. Asiakkaiden käytössä on laadukas Mercedes-Benz cafe, ja huollossa asioiville on oma rauhallinen lounge-tila.

”Avajaisviikonvaihde oli todellinen menestys, joka osoitti että lippulaivamyymälämme kiinnostaa ja uusi palvelukonseptimme on näin valmiina virallisesti palvelemaan kaikkia asiakkaita. Haluamme samalla kiittää kaikkia kävijöitä, jotka tekivät avajaisistamme onnistuneen tapahtuman” , sanoo Veho Henkilöautojen verkoston automyynnistä vastaava myyntijohtaja Mikko Vesala.

”Lippulaivamyymälämme palvelee uusien ja vaihtoautojen myynnissä, huolto- ja lentohuoltopalveluissa, katsastuksessa, lyhyt- ja pitkäaikaisessa autonvuokrauksessa. Oman palvelukokonaisuutensa muodostaa taksiautoilijoita palveleva Taksi Center”, kiteyttää lippulaivamyymälän palvelut Veho Henkilöautojen johtaja Petri Aarnio.

Sijainti on osa onnistunutta asiakaskokemusta

Veho Mercedes-Benz Airport sijaitsee vain kolmen kilometrin päässä Helsinki-Vantaan lentokentältä hyvien liikenneyhteyksien varrella Kehä III:n ja Tuusulanväylän tuntumassa, osoitteessa Ohtolankatu 10, Vantaa. Helppo saavutettavuus varmistaa mahdollisuuden sujuvaan asiakaskoeajoon, sillä lähiympäristössä on tarjolla monipuolista tiestöä aina nelikaistaisesta Tuusulanväylästä Tikkurilan keskustan liikennevalo-ohjattuihin risteyksiin. Sijainnin ansiosta asiakas pääsee tutustumaan haluamaansa uuteen tai vaihtoautoon juuri hänelle parhaiten sopivassa liikenneympäristöstä.

Petri Aarnio, Johtaja Veho Henkilöautot, 010 569 2210, petri.aarnio@veho.fi

Mikko Vesala, Myyntijohtaja, Veho Henkilöautot verkosto, 010 569 24 51, mikko.vesala@veho.fi

Nemo Virokannas, Myyntijohtaja, Veho Mercedes-Benz Airport, 010 569 25 32, nemo.virokannas@veho.fi