VEHO OULU AVAA UUDEN HONDA-MYYMÄLÄN

* Veho Oulu laajenee, Honda-myymälä avataan tänä viikonloppuna Kallisenperä 1:ssä * Myymälässä uutta toimitilaa yli 1000 neliötä * Asiantunteva, koulutettu henkilökunta palvelee asiakkaita

Veho Oy Ab on viime vuosina panostanut voimakkaasti vähittäis- kauppaan pääkaupunkiseudulla ja nyt Oulussa ja Raisiossa. Olariin avattiin uusi autotalo vuonna 1999 ja vuonna 2000 rakennettiin kokonaan uusi autotalo Herttoniemeen. Suomen suurin vauriokorjaamo avattiin vuoden 2003 aikana Suutarilassa, Vantaalla. Raisiossa avataan myös kuluvalla viikolla uudet toimitilat. Vehon uusien autojen myyntivolyymi on kasvanut voimakkaasti viime vuosina, uusia edustuksia ovat Oulussa Mitsubishi ja smart. Oulun Vehossa toimii vähittäisautokaupassa 65 henkilöä ja Veho Groupin hyötyajoneuvomyymälässä työskentelee lisäksi 15 henkilöä. Merkkiedustusten lisäännyttyä entisistä toimitiloista on kasvanut yli 6000 neliön autotalo. Uutta 1000 neliön toimitilaa käytetään suurimmaksi osaksi Honda-myymälään, mutta myös vaihtoautojen kasvaneeseeen tilantarpeeseen. Veho Oulu myi 2004 noin 1000 uutta autoa ja lähes 1500 käytettyä autoa. Myymälässä palvelee koulutettu, asiantunteva henkilöstö ja Honda- asiakkailla on täyden palvelun autotalossa ulottuvillaan myös kaikki muut Veho-palvelut. Lisätietoja: Heikki Karvonen, Autotalon johtaja, Veho Oulu, Veho Oy Ab , puh. 010 569 2010 Jyrki Mäkinen, toimitusjohtaja, Honda Motor Europe Finland, puh. 09-5868 0111