• Veho Oy Ab/

VEHO OY AB:N UUSI TOIMITUSJOHTAJA - Veho-konsernin vähittäiskauppayhtiön Veho Oy Ab:n toimitusjohtajaksi on kutsuttu KT

LEHDISTÖTIEDOTE 29.3.2004 Julkaisuvapaa heti VEHO OY AB:N UUSI TOIMITUSJOHTAJA Veho-konsernin vähittäiskauppayhtiön Veho Oy Ab:n toimitusjohtajaksi on kutsuttu KTM Esa M ä k i n e n (44). Esa Mäkinen siirtyy Veho Oy Ab:n toimitusjohtajaksi Stockmannin autoryhmän johtajan tehtävästä. Toimitusjohtajan tehtävät hän ottaa vastaan 25.8.2004. Siihen saakka toimitusjohtajana jatkaa Veho Group Oy Ab:n toimitusjohtaja Jan-Martin Börman. Veho Oy Ab myy ja huoltaa Veho-konsernin maahantuomia automerkkejä (Mercedes-Benz, Citroën, smart, Maybach, Mitsubishi) sekä toimii myös Honda-henkilöautojen jälleenmyyjänä. Veho-liikkeitä on pääkaupunki-seudun lisäksi Tampereella, Turussa ja Oulussa. Veho Oy Ab:n liikevaihto viime vuonna oli 395 miljoonaa euroa ja henkilöstöä yrityksessä on noin 650. VEHO OY AB ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/29/20040329BIT00030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/29/20040329BIT00030/wkr0002.pdf