Veho rakentaa lisäarvoa asiakkailleen

Yhteiskunnan rakenteiden kehittyessä myös tarve erilaisille liikkuvuuspalveluille kasvaa. Kuluttajat haluavat helppoutta, joustavuutta ja mahdollisuutta siirtyä auton omistamisesta erilaisten liikkuvuuspalveluiden käyttäjäksi. Yritykset pohtivat yhä enemmän käytössään olevien autojen käyttöasteiden kasvattamista ja omistusmuotojen kehittämistä.

Veho Oy Ab haluaa ratkaista asiakkaidensa liikkuvuustarpeet ja varmistaa yritysasiakkailleen kannattavan liiketoiminnan edellytykset myös tulevaisuudessa. Tavoitteena on, että Vehosta saa tulevaisuudessa auton omistamisen lisäksi joustavat liikkuvuuspalvelut. Näiden tavoitteiden saavuttamisen edistämiseksi Veho on ryhtynyt osakkaaksi MaaS Finland Oy:hin, joka kehittää tulevaisuuden liikkuvuuspalveluita.

Tämän toiminnan kehittämiseksi ja käytännön uusien palveluiden tuottamiseksi Veho tulee aktiivisesti hyödyntämään mm. taksiyhtiöiden ja muiden yritysten kumppanuuksiaan, sekä omistamaansa Sixt-autonvuokraamoa. Palveluita tullaan tarjoamaan kaikille, sekä nykyisille että tuleville asiakkaille.

Veho Henkilöautojen asiakaslupaus on Nauti matkasta. Tulevaisuuden uudet liikkuvuuspalvelut tukevat tämän asiakaslupauksen lunastamista nopeasti kehittyvässä toimintaympäristössä.

Lisätietoja Vehon liikkuvuuspalveluista ja MaaS Finland –osakkuudesta antavat

Petri Aarnio, johtaja, 040 7541440, petri.aarnio@veho.fi