Veho tukee ukrainalaisia ja lahjoittaa 150 000 euroa humanitääriseen apuun

Venäjän hyökkäys Ukrainaan on viime päivinä järkyttänyt eurooppalaisen elämäntavan perustuksia. Sodan tuoma epävarmuus heijastuu laajasti ympärillemme, ja samalla ukrainalaisten hätä ja taistelu ovat liikuttaneet ihmisiä ympäri maailman. Veho ilmaisee tukensa ukrainalaisille tekemällä 150 000 euron lahjoituksen Punaiselle Ristille.

Tällä hetkellä on vaikeaa ennustaa, mitä tulevat päivät, viikot ja kuukaudet tuovat tullessaan eurooppalaisille, maailmantaloudelle tai autoalalle. Ukrainan tilanne koskettaa ihmisiä eri tavoin, ja raskain tilanne on sotatoimialueella olevilla ja heidän läheisillään.

Ajatuksemme ovat ukrainalaisten puolella ja olemme päättäneet ilmaista tukemme Ukrainan kansalle tekemällä 150 000 euron lahjoituksen Punaisen Ristin kautta.

”Olosuhteisiin emme juuri pysty vaikuttamaan, mutta voimme tehdä parhaamme tässä tilanteessa ja pitää huolta ihmisistä ympärillämme”, sanoo Vehon toimitusjohtaja Juha Ruotsalainen.

”Nyt on erityisen tärkeää osoittaa myötätuntoa ja tukea sekä tietysti huolehtia myös omista läheisistämme ja jaksamisestamme”, Ruotsalainen jatkaa.

Lisätiedot:

Johanna Klemetti, Head of Communications, Veho Group

P. 0407041148

johanna.klemetti@veho.fi

Veho on suomalainen perheyritys, joka perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi, ja merkki on edelleen toimintamme ydin.
Tarjoamme monipuolisia ja vastuullisia liikkumisen palveluita ja kuljetusratkaisuja henkilöautoista raskaisiin kuorma-autoihin. Toimimme Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa ja jälleenmyymme Mercedes-Benz-henkilöautoja sekä Daimler Truck- hyötyajoneuvoja ja -erikoisajoneuvoja. Liikutamme kestävästi ja haluamme aina ylittää niin henkilöauto- kuin hyötyajoneuvoasiakkaidemme tarpeet ja odotukset.