VEHON HUOLLON CALLCENTER KÄYNNISTYY PÄÄKAUPUNKISEUDULLA

Tiedotusvälineille 29.10.2003 Julkaisuvapaa heti VEHON HUOLLON CALLCENTER KÄYNNISTYY PÄÄ- KAUPUNKISEUDULLA * Vehon CallCenter käynnistyy pääkaupunkiseudulla * Vuoden 2004 alussa toiminta laajenee muihin Veho-liikkeisiin * CallCenterin toiminta tehostaa huollon asiakaspalvelua Vehon CallCenter käynnistyy lokakuun lopulla pääkaupunkiseudulla. Pääkaupunkiseudulla CallCenterin piiriin kuuluvat Veho-liikkeet Herttoniemessä, Olarissa, Koivuhaassa ja Pitäjänmäessä. Alkuvuodesta 2004 on tarkoitus laajentaa palvelua myös muihin Veho-liikkeisiin muualla Suomessa. Samalla aloittaa myös varaosien keskitetty puhelinmyynti. Huollon palvelu tehostuu CallCenterin toiminta tulee tehostamaan huollon asiakaspalvelua. CallCenter ottaa vastaan huollon ajanvaraukseen liittyvän puhelin- liikenteen, joka tehostaa puhelinpalvelua tyypillisinä ruuhkahuippuaikoina. Puhelinvaihteen kuormitus kevenee ja puhelujen jonotusajat lyhenevät. Myös työn vastaanotolla on enemmän aikaa palvella liikkeessä asioivia. CallCenter tietää eri liikkeiden huollon jonotilanteen ja voi suositella asiakkaalle tarvittaessa huoltoaikaa toisesta liikkeestä, näin huollon jonotilannetta tasataan liikkeiden välillä. Asiakkaan jonotusaika lyhenee CallCenter tekee ajanvarauksen ja työn vastaanottoon liittyvät valmistelut mahdollisimman pitkälle etukäteen. Näin asiakkaan jonotusaika autoa huoltoon tuotaessa on mahdollisimman lyhyt. Työtilauksen kysyttäessä. Myös varaosien ennakointi tilatulle työlle tehostuu. CallCenter palvelee jokaisena arkipäivänä klo 7.30-18.00 ja numero palveluun on 010 569 8080. Lisätietoja: Jaakko Pohjola, jälkimarkkinoinnin kehityspäällikkö, Veho Oy Ab, puh. 010 569 3220 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/29/20031029BIT00170/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/29/20031029BIT00170/wkr0002.pdf