• Veho Oy Ab/

Vehon ja Mercedes-Benzin virtuaalinen vuoden aloitus mediatilaisuus maanantaina 4.1.2021 klo 14:00

Sydämellisesti tervetuloa aloittamaan kanssamme uusi vuosi. Autoalan suuren murroksen keskelle sijoittunut Covid-pandemian sävyttämä aika on haastanut myös Vehoa ennen kokemattomalla tavalla. Haluamme heti uuden vuoden alettua kertoa teille miten Veho selvisi yllättävistä haasteista ja mitä odotamme vuodelta 2021. Tilaisuus järjestetään poikkeustilanteesta johtuen virtuaalisena ja sen kesto on noin yksi tunti.

Ilmoittaudu 30.12.2020 mennessä tämän linkin kautta:

Tilaisuuden aiheet:

• Toimiiko yhden merkin strategia - Veho tänään ja tulevaisuudessa. Toimitusjohtaja Juha Ruotsalainen.
  • Henkilö- ja pakettiautoliiketoiminnan onnistumisen taustat. Johtaja, henkilö- ja pakettiautoliiketoiminta Kari E. Halonen.
  • Made in Uusikaupunki – Mercedes-Benz Suomesta. Valmistusliiketoiminnan johtaja Pasi Rannus, Valmet Automotive.
  • Uskaltaako tulevaisuuteen investoida? Kuorma-auto- ja linja-autoliiketoiminnan huoltojohtaja Rami Ainiala.
  • Digitaalisuus on asiakaskokemuksen avain. Markkinointijohtaja Janne Hällfors.

Pyydämme ystävällisesti teitä vahvistamaan osallistumisenne viimeistään keskiviikkona 30.12.2020 mennessä. Linkki tilaisuuteen lähetetään ilmoittautuneille.

Tervetuloa

Pekka Koski                                                                                   Johanna Klemetti

Lehdistöpäällikkö                                                                         Head of Communication

Mercedes-Benz                                                                            Veho Oy Ab