Vehon ja Mercedes-Benzin vuoden aloitusmediatilaisuus Vantaalla torstaina 9.1.2020

Tervetuloa aloittamaan kanssamme uusi vuosikymmen. Autoala on murroksessa ja alkava kausi tulee muuttamaan automaailmaan pysyvästi. Päämiehemme Daimler AG:n tavoite on digitaalisuuden ja sähköistymisen avulla saavuttaa päästötön älyliikenne ja hiilidioksidivapaa tuotanto. Tästä meille pääpuhujana saapuu kertomaan Daimler AG:n Jochen Herrman, Vice President development eDrive.

Tilaisuus järjestetään Veho Airportissa, osoitteessa Ohtolankatu 10 Vantaa.

Tilaisuuden ohjelma:

08:30 Aamiainen

09:00 Monimerkkitoimijasta tähtitaloksi – toimitusjohtaja Juha Ruotsalainen, Veho Oy Ab

• Yrityskauppojenvuosi 2019 pähkinänkuoressa ja katsaus vuoteen 2020

10:00 Intelligent electromobility and ”Ambition 2039” – Jochen Herrman, Daimler AG

11:00 Lounas ja samaan aikaan uusien Mercedes-Benz EQ-pistokehybridien ensimaistit

14:00 Koeajot päättyvät

Pyydämme ystävällisesti teitä vahvistamaan osallistumisenne viimeistään tiistaina 10.12.2019 mennessä osoitteella pekka.koski@veho.fi. Mikäli olet kiinnostunut haastattelemaan Jochen Herrmannia henkilökohtaisesti, ilmoitatko siitä ystävällisesti samalla kun vahvistat osanottosi kutsuumme.

Tervetuloa

Pekka Koski                                                                                   Johanna Klemetti

Lehdistöpäällikkö                                                                           Head of Communication

Mercedes-Benz henkilö- ja pakettiautot                                        Veho Oy Ab

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.