VEHON UUTUUDET HELSINKI MOTORSHOWSSA 2005

* Citroën C-Sportlounge –konseptiauto esittäytyy, samoin uudet C1- ja C6-mallit * Euroopan ensiesittelyssä uusi Mitsubishi L200 –pick up * Mika Häkkisen DTM-auto esillä * Uusi R-sarja Suomen ensiesittelyssä

Suomen suurin autoalan tapahtuma lähestyy ja Vehon merkit esittäytyvät laajalla mallistolla yhteensä noin 1600 neliön alueella. Esillä ovat talon neljä merkkiä, Citroën, Mercedes-Benz, Mitsubishi ja smart. Esitämme ystävällisen kutsun saapua lehdistötilaisuuteemme osastollemme torstaina 1.12.2005 klo 15.00. Aloitamme tilaisuuden Citroën-osastolta klo 15.00 ja käymme läpi osastojen uutuudet. Lehdistömateriaalit jaamme osastojen info-pisteissä tilaisuuden jälkeen. Citroën Citroënin menestys jatkuu niin Euroopassa kuin Suomessakin. Osastolla esitellään koko laajentunut mallisto ja Suomen ensiesittelyssä nähdään Citroën C1 ja malliston lippulaiva C6. Syyskuun Frankfurtin autonäyttelyn helmi konseptiauto C-Sportlounge on nyt ensikertaa esillä Skandinaviassa ja on taatusti Helsinki Motorshown kohahduttavin konseptiauto. Mercedes-Benz Mercedes-Benz -osaston kohokohta on Suomessa ensiesiteltävä Grand Sports Tourer eli R-sarja. Autourheilua osastollamme edustaa Mika Häkkisen DTM-auto. Muista malleista ovat esillä tämän vuoden uutuudet, malliston lippulaiva S-sarja, uusi M-sarja ja CST, kuin myös uudet väkivahvat dieselit ja 4Matic-mallit. Mitsubishi Uudet Mitsubishi-mallit, vetonaulana Euroopan ensiesittelyssä uusi L200, täysin uudistunut pick up – malli. Uusi L200 esitellään samana päivänä kansainväliselle lehdistölle Bolognan Autonäyttelyssa Italiassa. Mukana osastolla myös tilafarmari Grandiksen uudet dieselit, Coltin, laajan 4- vetomalliston ja N-ryhmän Lancer Evolution IX, joka kertoo Mitsubishin vahvasta kilpa-autotaustasta ja osaamisesta smart smart esittelee mallistonsa osastollaan, fortwon ja forfourin. Tänä vuonna saa forfourin tehdasvarusteinen, urheilullinen Brabus-malli ensiesittelynsä Suomessa. Tervetuloa näyttelyyn, Karin Bäcklund tiedotuspäällikkö Veho Group Oy Ab 050 383 4490 karin.backlund@veho.fi