Vehotrucks-vaihtoautopalvelussa yli 500 käytettyä hyötyajoneuvoa

·Maan laajin hyötyajoneuvojen vaihtoautovalikoima käytössä kätevästi lähimmältä tietokoneelta ·Edustettuina 15 Veho-toimipistettä ympäri maata, muulta löytynyt vaihtoauto toimitetaan lähimpään Vehoon

Veho Group Oy Ab:n avaama Vehotrucks-vaihtoautopalvelu tekee käytetyn hyötyajoneuvon etsimisen ja eri vaihtoehtojen vertailun todella helpoksi. Vaihtoauton hakija voi tutustua yli 500 ajoneuvon valikoimaan kätevästi ja nopeasti omalta tietokoneeltaan. Sähköinen vaihtoautopalvelu tuo Vehon yli 60 vuoden mittaisen hyötyajoneuvo-osaamisen ja kokemuksen jokaisen asiakkaan ulottuville. Osoitteessa www.vehotrucks.fi voi tutustua maan laajimpaan vaihtuvaan hyötyajoneuvomallistoon. Sopivaa vaihdokkia voi etsiä hakusanoilla tai klikkaamalla sivulta ko. ajoneuvoryhmän ikonia, jolloin kaikki tarjolla olevat vaihtoehdot teknisine tietoineen avautuvat tietokoneen ruudulle arvioitaviksi. Mukana ovat käytetyt pakettiautot, kevyet ja raskaat kuorma-autot, linja-autot, tila-autot, ambulanssit ja perävaunut. Lisäksi tarjolla on käytettyjä kuorma-autojen päällirakenteita. Tilauksesta toimitetaan käytettyjä kuorma-autoja myös Mercedes-Benzin varastoista Saksasta. Vaihtoautopalvelu käsittää 15 Vehon toimipisteen valikoimat ympäri maata. Noin puolet myynnissä olevista autoista tulee KehäVehosta Espoosta. Vehotrucksin asiakaslähtöistä palvelukonseptia korostaa se, että muualta löytynyt vaihtoauto toimitetaan tarvittaessa paikalliseen Veho-liikkeeseen koeajoa ja kaupantekoa varten. Lisätietoja: Veho Group Oy Ab, vaihtoautopäällikkö Antti Langinkoski, p. 0500-232 469