Huurre Service Oy:lle uusia Mercedes-Benz Vito -pakettiautoja

* Uusia Mercedes-Benz Vito 109-mallisia, keskipitkiä pakettiautoja luovutetaan Huurre Service Oy:lle keskiviikkona 27.4.2005 huoltoautoiksi * Huurre Group Oy ja ALD Automotive ovat solmineet puitesopimuksen koskien Suomen autokalustoa

Kansainväliseen Huurre Group -konserniin kuuluvan Huurre Service Oy:n autokanta kasvaa runsaalla tusinalla uusia, Mercedes-Benz Vito-pakettiautoja. Ensimmäiset, uudet Vitot luovutetaan yritykselle keskiviikkona 27.4.2005 KehäVehossa, Espoossa. Mercedes-Benz Vito-mallisto uusiutui syksyllä 2003 ja on ollut markkinoille tulonsa jälkeen yksi myydyimpiä pakettiautoja. Mercedes-Benz Vito valittiin myös Vuoden Pakettiautoksi 2005. Vito-mallisto on laajentunut kolmeen koripituuteen ja kahteen korkeuteen. Huurteen Jäähdytyspalvelut–liiketoimintaryhmän johtaja ja Huurre Service Oy:n toimitusjohtaja Kåre Lindroos kommentoi autovalinnasta seuraavaa: ”Meillä on runsaasti kokemusta Vito-pakettiautoista tytäryrityksemme käytössä Ruotsissa. Tarjouskilpailun jälkeen päätimme nyt vaihtaa koko liiketoimintaryhmän huoltoautot (n. 350 kpl) Mercedes-Benz Vitoihin. Siirtymäkausi on kolme vuotta. Uskomme että voimme myös Suomessa luottaa Mercedes-Benzin käyttövarmuuteen ja Vehon joustaviin palveluihin.” Tiedotteeseen liittyviä kuvia osoitteesta: www.mercedesmedia.fi Infokanava, Materiaalipankki, MB kuvapankki lehdistölle, Hyötyajoneuvot, käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Kuvateksti henkilökuvaan. Kuvassa vasemmalla ALD Automotiven yhteyspäälliikkö Aslak Eloranta ja toimitusjohtaja Risto Korhonen. Keskellä Huurre Service Oy:n toimitusjohtaja Kåre Lindroos, toisena oikealta automyyjä Matti Karjalainen KehäVehosta ja oikealla Mercedes-Benz Hyötyajoneuvoryhmän johtaja Raimo Hatakka Veho Group Oy Ab:sta. Lisätietoja: Raimo Hatakka, johtaja, Mercedes-Benz Hyötyajoneuvot, Veho Group Oy Ab, puh. 0500-623 161 Kåre Lindroos, toimitusjohtaja, Huurre Service Oy, puh. 020 555 5557