Huomiota herättänyt Jokeri esittäytyy

Veikkauksen Jokeri-peli kokee suuren mullistuksen ensi viikon maanantaista 2.11. alkaen. Itse peli helpottuu ja voittojen määrä seitsenkertaistuu. Peli saa keulahahmokseen elävän Jokerin, suomalaisten sympaattisen hauskuttajan ja hyväntekijän. Tämä uusi lottolähetyksessä esiintyvä persoona on herättänyt jo suurta kiinnostusta ja nyt on aika esitellä Jokerin paluutarina. Filmi on katsottavissa YouTubessa osoitteessa www.youtube.com/watch?v=QCX-FhDDPhU Muutokset Jokeri-pelissä vaikuttavat myös Loton ja Viking Loton arvontalähetyksiin. Niiden jokeriarvontaosuudet ja lähetyksen rakenne muuttuvat. Loton arvontasihteereillä ja virallisilla valvojilla on edelleen omat tärkeät roolit lottoarvonnoissa. Uutta Jokerin osuudessa on myös se, että Veikkaus-kortin omaavat Veikkauksen asiakkaat pääsevät osallistumaan lähetyksen sisällön tuottamiseen. Uusi Jokeriarvonta ja Veikkauksen Jokeri-hahmo julkistetaan tiistaina 3.11. klo 18:00 alkavassa lehdistötilaisuudessa Apollo Live Clubilla, Mannerheimintie 16, Helsingissä. Tiedostusvälineiden edustajat ovat tervetulleita ko. tilaisuuteen. Ilmoittautumiset pyydämme osoitteeseen sari.mustonen@veikkaus.fi. Lisätietoja: Jokeri ja lanseerauskampanja: markkinointipäällikkö Ari Tuuli, 0400 343 488, ari.tuuli@veikkaus.fi Jokeri-peli: tuotehallinnan johtaja Antti Tiihonen, 040 515 1497, antti.tiihonen@veikkaus.fi