Kenosta 25 000 Jyväskylään

Report this content

Maanantai-illan (krs 23/09) kenoarvonta oli onnenpotku Jyväskylässä, kun Korpilahden Nesteellä pelattu 10-tason Keno toi 5 euron panoksella mukavan 25 000 euron voiton. K-Market Liikenne Helsingin Hermannissa oli maanantaina myös fortunan silmien alla, sillä 8-tason Keno pyöräytti pelaajalleen 2 euron panoksella 20 000 euron potin. VEIKKAUS-KORTTI KORVAA VOITOT TILILLE -LIPUKKEEN Paperinen Voitot tilille -lipuke siirtyy ensi viikolla historiaan. Tilille pelaaminen onnistuu tulevaisuudessa vain Veikkaus-kortilla, joka tarjoaa Voitot tilille -lipuketta helpomman ja kestävämmän vaihtoehdon voitonmaksun varmistamiselle. Lisäksi Veikkaus-kortti -asiakkaille on tarjolla monenlaisia asiakasetuja: Kuukausi- ja Viikkoarvonnat sekä Ilmais- ja Alennusedut. Kuukausiarvonnoissa ovat mukana kaikki Veikkaus-kortin haltijat automaattisesti. Viikkoarvontoihin voi ilmoittautua Veikkaus-kortin numerolla joko netissä tai tekstiviestillä viikoittain. Veikkaus-kortti -asiakkaat saavat Alennus- ja Ilmaisetuja tapahtumiin ja paikkoihin, jotka saavat tai ovat saaneet veikkausvoittovaroja tai ovat Veikkauksen yhteistyökumppaneita. Veikkaus-kortin omistajat pääsevät keskiviikkona ilmaiseksi Jyväskylän taidemuseoon, Suomen käsityön museoon sekä Kansallispukukeskukseen. Edun saa käyttöönsä Veikkaus-korttia museon lipunmyynnissä näyttämällä. Kesäkuun Kuukausiarvonnassa arvotaan viisi kappaletta avec-lippuja Veikkauksen Kultaisten lippujen tapahtumaan Yleisurheilun MM-kisoihin Berliiniin. Ilmaisen Veikkaus-kortin voivat hankkia kaikki täysi-ikäiset Veikkauksen asiakkaat. Veikkaus-kortti on käytössä jo yli 580 000 suomalaisella.