Kenosta kolahti 200 000 euroa Virroille

Virrat oli onnettaren suosiossa perjantaina (krs 22/09), kun Keskustien R-kioskilta ostettu 10-tason kenorivi toi kupongin lunastaneelle pelaajalle euron panoksella muhkeat 200 000 euroa. Lauantaina kenovoittoa päästiin tuulettamaan Lapualla, jossa Kosolankulman R-kioskilla pelattu 9-tason kenojärjestelmä toi onnekkaalle pelaajalle alavoittoineen lähes 61 000 euroa. VEIKKAUS-KORTTI KORVAA VOITOT TILILLE -LIPUKKEEN Paperinen Voitot tilille -lipuke siirtyy ensi viikolla historiaan. Tilille pelaaminen onnistuu tulevaisuudessa vain Veikkaus-kortilla, joka tarjoaa Voitot tilille -lipuketta helpomman ja kestävämmän vaihtoehdon voitonmaksun varmistamiselle. Lisäksi Veikkaus-kortti -asiakkaille on tarjolla monenlaisia asiakasetuja: Kuukausi- ja Viikkoarvonnat sekä Ilmais- ja Alennusedut. Kuukausiarvonnoissa ovat mukana kaikki Veikkaus-kortin haltijat automaattisesti. Viikkoarvontoihin voi ilmoittautua Veikkaus-kortin numerolla joko netissä tai tekstiviestillä viikoittain. Veikkaus-kortti -asiakkaat saavat Alennus- ja Ilmaisetuja tapahtumiin ja paikkoihin, jotka saavat tai ovat saaneet veikkausvoittovaroja tai ovat Veikkauksen yhteistyökumppaneita. Kesäkuun Kuukausiarvonnassa arvotaan viisi kappaletta avec-lippuja Veikkauksen Kultaisten lippujen tapahtumaan Yleisurheilun MM-kisoihin Berliiniin. Tampereelle kesälomamatkallaan suuntaavilla Veikkaus-kortin omistajilla on hieno mahdollisuus laajentaa tietämystään historiasta eri museoissa ilmaiseksi joka keskiviikko. Edun saa käyttöönsä näyttämällä Veikkaus-korttia museon lipunmyynnissä. Ilmaisen Veikkaus-kortin voivat hankkia kaikki täysi-ikäiset Veikkauksen asiakkaat. Veikkaus-kortti on käytössä jo yli 580 000 suomalaisella.