Lappeenrannassa uusi vuosi vauhtiin 200 000 euron kenovoitolla

Report this content

Vuoden 2010 ensimmäisen kierroksen maanantai-ilta osoittautui Kenossa hyvin hedelmälliseksi. Kenosta tupsahti nimittäin sellainen summa, että ainakin erään lappeenrantalaisen Veikkauksen asiakkaan tuleva vuosi helpottui kertasilauksella, sillä 10-tason Keno napsautti pelaajalle roimat 200 000 euroa yhden euron panostuksella. Tämä erityisen onnekas kuponki oli rastittu Luukkaan R-Kioskilla Lappeenrannassa Karjalantiellä. Kenohehkutuksessa paistatteli myös Tornio, jonne putkahti maanantai-iltana 25 000 euroa Kenosta. Kenoinspiraatio oli saanut alkunsa Teollisuuskadun Säästö-Texissä. KAHDENSADAN TONNIN KERHO SAI LISÄYSTÄ 200 000 euron keno-onnea on ollut viime aikoina muutoinkin, esimerkiksi viime viikolla (kierros 53/09). Perjantaina 200 000 euroa viilettivät Kiuruvedelle ja sunnuntaina Porvooseen. Perjantainen kenovoitto oli pelattu linja-autoaseman R-kioskilla Kiuruvedellä, sunnuntain 200 000 euron juhlat alkoivat taasen Porvoossa Näsintien ABC:lla.