Lauantai-Jokerista Lemille yli 600 000 euroa

Report this content

Nyt voi Veikkauksen lemiläinen nettipelaaja pistää vaikka koko kylälle pöydän koreaksi särällä ja Lemin punaisella perunalla, sen verran suuren potin nappasi onnekas pelaaja viime sunnuntaina arvotusta Lauantai-Jokerista (krs 44/09). Jokerista löytyi ainoastaan yksi 6 oikein -tulos, joka takasi voittajalle upean yli 600 000 euron voiton. JOKEREISSA MONINKERTAINEN MÄÄRÄ VOITTOJA Sunnuntaisessa lottoarvonnassa piipahtanut uusi jokerihahmo liittyy jokeripelien uudistumiseen. Marraskuun 2. päivästä alkaen jokeripeleissä on tarjolla peräti seitsenkertainen määrä voittoja vanhaan Jokeriin verrattuna. Jokerin pelaamista on helpotettu, sillä jokereissa on nyt vain yksi osallistumistapa ja pelissä on tarkoituksena saada oikea numero oikealle paikalle numerorivissä. Pelin voittoluokat ovat tutut: 7, 6, 5, 4, 3 ja 2 oikein. Jokerin hinta on 2 euroa ja päävoitto miljoona euroa. Sympaattisen jokerihahmon varsinainen ensiesiintyminen nähdään Viking Loton arvontalähetyksen yhteydessä keskiviikkona kello 20.25 alkaen. Jokeriarvonnan uudistus muuttaa lottolähetyksien rakennetta. Jatkossa lottostudiolta siirrytään hetkeksi Jokeri-klubille, jonka uusi isäntä juontaa. Uutta Jokerin arvontaosuudessa on myös se, että Veikkaus-kortin omistavat Veikkauksen asiakkaat pääsevät halutessaan osallistumaan lähetyksen sisällön tuottamiseen. Veikkaus-kortin voivat hankkia kaikki 18 vuotta täyttäneet suomalaiset.