Oli arpavoitto syntyä Teuvalle

Report this content

Jos on lottovoitto syntyä suomalaiseksi, niin nyt oli arpavoitto olla teuvalainen. Viime viikon maanantaina Veikkauksen Onnensanat-arpa pyöräytti nimittäin 100 000 euroa Teuvalle. Onnekas arpa oli ostettu Suupohjan ABC:lta. VEIKKAUSVOITTOVAROILLA ILOA, HYÖTYÄ JA ELÄMYKSIÄ Veikkauksen peleistä hyötyvät voittajien lisäksi myös muut eteläpohjanmaalaiset, sillä veikkausvoittovarat mahdollistavat monen suomalaisen kulttuuri- ja liikuntaharrastuksen. Vuonna 2008 Etelä-Pohjanmaalla tukea saivat muun muassa Ilmajoen musiikkijuhlat (75 000 euroa), Seinäjoen kaupungin nuorisotoimi Seinäjoen seudun nuorisotiedotus- ja neuvontahankkeeseen (30 000 euroa) ja Pohjanmaan liikunta ja urheilu ry lasten ja nuorten liikuntaohjelman alueelliseen toteutukseen (9 700 euroa). Viime vuonna Veikkaus tuloutti opetusministeriölle yhteensä 407,9 milj. euroa jaettavaksi suomalaiselle taiteelle, liikunnalle, tieteelle ja nuorisotyölle.