Viking Lotto toi tulosta Kemissä, Kokkolassa, Helsingissä ja Mäntsälässä

Keskiviikko Viking Lotto -arvonnassa (kierros 12/2010) elettiin jännittäviä hetkiä, kun yhdellä täysosumalla ja Onnennumerolla oli mahdollisuus napata kaikkien aikojen isoin potti, huikeat 12 miljoonaa euroa. Vielä tällä kertaa onnetar jätti täysosumat hamaan tulevaisuuteen, mutta kolme 5+1 -tulosta pyöräytti kuitenkin 25 600 euroa kolmelle onnekkaalle suomalaiselle. 25 600 euron voitot matkasivat Kemiin Syväkankaan Kioskilla pelattuun riviin, Kokkolaan Mesilän Kioskissa kuponkinsa täyttäneelle pelaajalle sekä helsinkiläiselle veikkaus.fi:n asiakkaalle. Lähes yhtä rahakas rivi löytyi VikingPlussan kuponkiinsa rastittaneen pelaajan rivistä. Kierroksella 12 löytyi vain yksi 4+2 -tulos, joten onnekas plussaaja kuittaa kupongillaan noin 24 400 euroa. Hän jättänyt pelinsä Mäntsälässä Elintarvikemyymälä Majan myyntipaikassa. 15 MILJOONAA SYYTÄ VIKING LOTOTA Ensi viikolla Viking Lotossa tehdään historiaa. Yhdellä täysosumalla voi voittaa noin 15 miljoonaa euroa, mikäli Onnennumero nousee voittoriviin. Tähän mennessä kaikkien aikojen suurin Viking Lotossa osunut Onnennumero-potti, noin 10,2 miljoonaa euroa koettiin viime vuoden toukokuussa (kierros 21/09). Tuolloin jättipotin jakoi kolme tanskalaispelaajaa, joista kukin kuittasi itselleen noin 3,7 miljoonaa euroa.