Mitsubishi L200 poimi ”Top Truck”-palkinnon

Edistyksellinen tuotekehitys, kattava varustus, hyvä jälleenmyyntiarvo, luotettavuus sekä alhaiset käyttökustannukset varmistivat jälleen uuden palkinnon Mitsubishi L200:n kaappiin.

Mitsubishi Motor Corporation UK keräsi taas arvokkaan autoalan tunnustuksen, kun L200:lle myönnettiin Van Fleet World -palkinto. Palkinto oli neljäs peräkkäinen, mikä kertoo L200:n suuresta suosiosta loppukäyttäjien parissa. L200 on ollut vuosia edelläkävijä suunnittelussa, muotoilussa ja monikäyttöisyydellään tiellä sekä sen ulkopuolella. Van Fleet World -lehden päätoimittaja John Kendall: ¬– Kun uusin L200 esiteltiin kolme vuotta sitten, siinä oli uusi yhteispaineruiskutusta hyödyntävä 2,5-litrainen 136 hevosvoiman DI-D dieselmoottori ja radikaali muotoilu. Mitsubishi Motors on ainoa valmistaja, joka on muuttanut merkittävästi pick-upin muotoilua tiiliskivikoulukunnasta pyöreämpään ja aerodynaamisempaan suuntaan. –Sisustus vastaa hyvin ulkonäön herättämiin odotuksiin. Kojelauta digimittareineen voisi olla kotoisin mistä tahansa henkilöautosta. Mitsubishin omalla muunteluvalmiudella L200:sta saa luotettavan kumppanin työhön kuin työhön, John Kendall totesi. Van Fleet World ¬-lehti pani L200:n koville koetellen sen rajoja lukuisissa testeissä ja keräsi myös laajalti käyttökokemuksia erilaisilta Mitsubishi L200-asiakkailta. Mitsubishin Englannin maahantuojan Colt Car Companyn toimitusjohtaja Lance Bradley: – L200:lla on meille erityinen avainrooli. Me käytämme ajastamme jopa yli 25 prosenttia pick-up-myyntiin siksi, että kaikki osa-alueet olisivat kunnossa: käytettävyys, kunnon vastine rahalle, pienet käyttökulut ja hyvä jälleenmyyntiarvo. Tämä malli myy jopa yli kolmanneksen autoistamme, joten siihen kannattaakin sijoittaa.