Mitsubishi-mallistossa asiakasystävällisiä hintauudistuksia

Mitsubishi Colt- ja Lancer- mallistoissa on suoritettu asiakasystävällisiä hintauudistuksia. Edullisimman uuden viiden vuoden takuulla varustetun Mitsubishi Coltin suositushinta on nyt alle 14 000 € ja edullisin Lancer on myynnissä alle 18 000 euron suositushinnalla.

Mitsubishi Coltin persoonallinen ilme hymyilee entistä houkuttelevammin. Hyväntahtoisen sympaattinen, mutta itsevarma olemus on löytänyt monikäyttöistä tilaa ja taloudellisuutta arvostavat ihmiset. Mitsubishi tarjoaa ainoana japanilaisena kattavan 5 vuoden takuun. Mitsubishi Colt ClearTec-mallien vakiovarusteina ovat polttoainetta säästävä moottorin sammutus- ja käynnistysautomatiikka AS&G ja ajovakauden- ja pidonhallinta. Colt 75 Invite ESC ClearTec- malliin verrattuna tuhannen euron lisähinnalla asiakas saa autoonsa luokkansa kattavimman varustelun valitsemalla Colt 95 Inviten. Eroina 75 Invite- malliin ovat muun muassa tehokkaampi 95- hevosvoimainen moottori, monitoimiohjauspyörä, iPod-liitin, vakionopeudensäädin ja audion kaukosäätö. Uudet hinnat: Colt 75 Invite ESC ClearTec 13 986,34 € Colt 95 Invite ESC ClearTec 14 988,27 € Colt Ralliart 19 995,33 € Ohjevähittäishintoihin lisätään paikkakuntakohtaiset toimituskulut. Myös Lancer-mallisto on uudistunut hinnoiltaan Lancer-malliston hinnat alkavat vajaasta 18 000 eurosta. Lancer malliston myyntitähtenä loistaa Lancer 1,5 Invite, jonka hinta on nyt alle 20 000 euroa. Invite- varusteluun kuuluvat muun muassa automaattinen ilmastointi, ajovakauden- ja pidonhallinta ESP, 16” kevytmetallivanteet, sadetunnistin, etusumuvalot, radio/CD/MP3-toistolla, audion kaukosäätö, nahkaverhoiltu ohjauspyörä, jäähdytetty hansikaslokero. Korimallin voi valita joko Sedanina tai Sportbackina ilman eri veloitusta. Uudet hinnat: Lancer Sportback 1,5 Inform 17 986,84 € Lancer Sportback 1,5 Invite 19 988,64 € Lancer Sports Sedan 1,5 Invite 19 986,84 €

Avainsanat: