Mitsubishille uusi jälleenmyyjä Forssaan

Vemic Auto Oy Ab on solminut jälleenmyyntisopimuksen Forssassa toimintansa aloittavan Astrum Auto Oy:n kanssa. Astrum Auto jatkaa Forssan talousalueella esimerkillistä Mitsubishi-myyntityötä tehneen Autoyhtymä Jaakkolan toimintaa. Vaihdos tuli ajankohtaiseksi kun Autoyhtymä lopetti liiketoimintansa ja yhtiön perustaja Heikki Jaakkola siirtyi Astrum Auton palvelukseen autotalon johtajaksi.

Mitsubishi-henkilö- ja pick-autojen myynnin siirtyminen Astrum Autolle nostaa yrityksen edustaminen merkkien määrän Forssassa viiteen.
- Mitsubishi-myynnin suhteen meillä on kunnianhimoiset tavoitteet. Autoyhtymä Jaakkolan perustajalla Heikki Jaakkolalla on valtavasti kokemusta Mitsubishi-myynnistä yli kahden vuosikymmenen ajalta. Tulemme kiinnittämään erityistä huomiota asiakastyytyväisyyteen, joka vaikuttaa suoraan yrityksemme menestykseen. Hyvän palvelun avaintekijöinä meillä on hyvän merkkikokemuksen omaavia henkilöitä kunkin merkin myynti- ja jälkimarkkinointipuolella, Astrum Auton toimitusjohtaja Jyrki Matikainen toteaa.

Uuden autotalon rakentaminen alkaa
Astrum Auto panostaa alueen autokauppaan Mitsubishi-myynnin aloittamisen lisäksi rakentamalla täysin uuden autotalon. Yrittäjänkaarelle valmistuvassa autotalossa on rakennuspinta-alaa 7500 neliömetriä, josta noin 4000 neliötä osoitetaan autoliikkeelle. Osa rakennuksen tiloista vuokrataan muille yrityksille. Astrum Auton uusi autotalo valmistuu ensi keväänä.

Astrum Auto on laajentanut toimintaansa Forssassa voimakkaasti, minkä ansiosta yrityksen osuus alueen autokaupasta on noussut jo yli viidennekseen. Viime vuoden lopulla Astrum Auto osti Forssan Auto Oy:n liiketoiminnan ja sai samalla Fordin ja Mazdan edustuksen jo aiemmin edustamiensa Hondan
ja Skodan lisäksi. Mitsubishin edustus vahvistaa Astrum Auton asemaa Forssassa entisestään. Astrum Auto toimii myös Salossa ja Tammisaaressa. Näillä paikkakunnilla yritys myy Mercedes-Benziä, Hondaa, Citroenia ja Mitsubishia.