ODIN Rahastoille uusi sijoitusjohtaja

Jarl Ulvin aloittaa 1. maaliskuuta ODIN Rahastojen sijoitusjohtajana. Hän seuraa tehtävässä Ragnhild Wiborgia, joka siirtyy osakkaaksi ruotsalaiseen hedgerahasto Pecuniaan. Jarl Ulvin on työskennellyt ODINilla vanhempana salkunhoitajana viimeiset viisi vuotta. Hän on vastannut ODIN Norge rahastosta, joka on ollut paras norjalainen osakerahasto sekä vuonna 2004 että myös viimeisen viisivuotiskauden aikana. Jarl Ulvinin vastuulle siirtyy nyt ODINin vahvan salkunhoitotiimin johtaminen. Tiimin salkunhoidon tulokset niin lyhyellä kuin pitkälläkin tähtäimellä ovat olleet erinomaiset. Koulutukseltaan Ulvin on MBA ja AFA ja hän on aiemmin työskennellyt salkunhoitajana norjalaisyhtiöissä Vesta ja Vital. Hän oli myös yksi Saga Securities yhtiön perustajista. ”On ilo saada vastuu näin hyvin hoidetusta ja todella ammattitaitoisesta tiimistä tilanteessa, jossa ODIN menestyvänä yrityksenä tällä hetkellä on,” kommentoi Jarl Ulvin uutta tehtäväänsä. ”Sijoitusfilosofia, jota ODIN on johdonmukaisesti noudattanut perustamisestaan vuonna 1990 lähtien, säilyy luonnollisesti edelleen samana. Vahvan salkunhoitotiimin kera Ulvinilla on kaikki edellytykset jatkaa erinomaisen tuloksen tekemistä” kertoo Leif Ola Rød, ODIN Forvaltning AS:n toimitusjohtaja. Suomessa ODIN rahastoja edustaa Rahastotori Oy, joka kuuluu Veritas-ryhmään. Helsinki, 28. helmikuuta, 2005 Lisätietoja: ODIN Forvaltning AS, toimitusjohtaja Leif Ola Rød, puh. +47 2201 0207 tai johtaja Mikael Wickbom, puh +46 70897 1412 Lähettäjä; Rahastotori Oy, toimitusjohtaja Jaana Koskelainen, puh. 040 557 6677