ODIN Sverige -rahasto selkeä ykkönen 10 vuoden tuottohistoriavertailussa

ODIN Sverige ja ODIN Maritim -rahastot täyttivät 10 vuotta lokakuun lopussa. ODIN Sverige on 678,6 %:n tuottohistoriallaan selkeä ykkönen Morningstarin vertaillessa rahastojen 10 vuoden tuottoja. ODIN Maritim on vertailussa sijalla viisi. Kaikki 10 vuotta täyttäneet ODIN rahastot ovat 12 parhaan joukossa Morningstarin yhteensä 1 730 rahastoa käsittävässä vertailussa.

”Tämä todistaa ODINin pitkäjänteisen ja kurinalaisen sijoitustyylin toimivuuden”, kertoo Rahastotorin toimitusjohtaja Jaana Koskelainen. Rahastotori Oy, joka on osa Veritas vakuutusryhmää, välittää norjalaisen rahastoyhtiö ODINin osakerahastoja Suomessa.” Syy ODIN rahastojen hyvään menestykseen ja kärkisijoihin eri vertailuissa on harkitun sijoitusstrategian yhdistyminen salkunhoitajien pitkään kokemukseen sekä pohjoismaisen markkinan syvälliseen tuntemukseen”, jatkaa Koskelainen. Kiinnostus rahastosäästämistä ja erityisesti ODINin rahastoja kohtaan on lisääntynyt viime vuosina voimakkaasti ja Rahastotorin liikevaihto tulee kaksinkertaistumaan tänä vuonna. ”ODINin lisäksi teemme yhteistyötä myös Alfred Bergin, Carnegien, Fidesin ja Gyllenbergin kanssa. Näin voimme räätälöidä laajasta rahastovalikoimasta asiakkaalle soveltuvan hajautetun ratkaisun”, korostaa Koskelainen. Kaikkia Rahastotorin edustamia rahastoja myydään Veritas-ryhmän konttoreissa. Rahastotori Oy on osa kotimaista ja itsenäistä vakuutusryhmä Veritasta. Veritaksella on kolmisenkymmentä konttoria ympäri maata. Lisätietoja Rahastotori Oy, Tj. Jaana Koskelainen, p. 010 5501 402, 040 557 6677 www.veritas.fi www.odin.fi Rahastojen vertailu www.morningstar.fi Lähettäjä: Veritas-ryhmä, viestintäpäällikkö Gunilla Sjöberg, p. 010 5501 722 gunilla.sjoberg@veritas.fi Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet