Tj. Kari Lähteenmäki jättää Aktia Henkivakuutuksen

Aktia Henkivakuutuksen nykyinen tj. Kari Lähteenmäki jättää toimitusjohtajan tehtävät yhtiössä 28. helmikuuta 2005. Hän lopettaa yhtiön palveluksessa omasta pyynnöstään. Aktia Henkivakuutuksen hallitus on nimittänyt Veritas Henkivakuutuksen varatoimitusjohtajan, valtiot. maist. Henrik Karlssonin yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi. Karlsson hoitaa Aktia Henkivakuutuksen toimitusjohtajan tehtäviä rinnakkain Veritas Henkivakuutuksen tehtäviensä kanssa. Karlsson saattaa päätökseen Aktia Henkivakuutuksen toiminnan integroinnin Veritas Henkivakuutukseen. Veritas Henkivakuutus osti Aktia Henkivakuutuksen Aktia Säästöpankki Oyj:ltä vuodenvaihteessa. Yhtiön toimiala on säästövakuutustuotteet. Veritas on itsenäinen ja kotimainen vakuutusryhmä, johon kuuluvat Veritas Eläkevakuutus, Veritas Henkivakuutus, Veritas Vahinkovakuutus sekä Rahastotori. Veritaksella on kolmisenkymmentä konttoria ympäri maata. Lisätietoja: Tj. Matti Ruohonen, Veritas Henkivakuutus, p. 010 550 1914, 0500 328 466 Vara tj. Henrik Karlsson, Veritas Henkivakuutus, p. 010 550 1779, 050 511 9496 Lähettäjä: Viestintäpäällikkö Gunilla Sjöberg, Veritas-ryhmä, p. 010 550 1722, 050 5870 450 Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet