Uusia jäseniä vakuutusryhmä Veritaksen hallituksiin ja hallintoneuvostoihin

Uusia jäseniä vakuutusryhmä Veritaksen hallituksiin ja hallintoneuvostoihin Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto valitsi tj Peter Boströmin yhtiön hallintoneuvoston uudeksi puheenjohtajaksi. Hän seuraa tehtävässä agronomi Arndt Reuteria. Tj Håkan Anttila jatkaa varapuheenjohtajana. Uusiksi hallintoneuvoston jäseniksi v. 2005 lähtien valittiin luottopäällikkö Henrik Carlstedt, johtaja Jörgen Grandell, tj Mikael Westerback ja hallintojohtaja Marianne Österberg. Agronomi Arndt Reuter, agronomi Ola Rosendahl, dosentti Bertil Roslin ja oikeust. kand., varatuomari Stig Tammelin lopettavat hallituksessa yhtiöjärjestyksen ikärajoituksen vuoksi. Hallintoneuvosto valitsi kauppat. maist. Kjell Sundströmin Veritas Eläkevakuutuksen hallituksen uudeksi jäseneksi. Hän seuraa tehtävässä rahastonhoitaja Caj-Gunnar Lindströmiä. Muut hallituksen jäsenet valittiin uudelleen. Veritas Henkivakuutuksen yhtiökokous valitsi varatoimitusjohtaja Margolit Söderholmin yhtiön hallituksen uudeksi jäseneksi. Hän seuraa tehtävässä Caj-Gunnar Lindströmiä. Muut hallituksen jäsenet valittiin uudelleen. Veritas Vahinkovakuutuksen hallintoneuvoston uudeksi puheenjohtajaksi valittiin tj Ove Grandell. Tj Anders Ahlvik valittiin varapuheenjohtajaksi Ove Grandellin jälkeen. Lisätiedot: tj Jan-Erik Stenman, Veritas Eläkevakuutus, puh. 010 550 1600 tj Matti Ruohonen, Veritas Henkivakuutus, puh. 010 550 1914 tj Torbjörn Jakas, Veritas Vahinkovakuutus, puh. 010 550 2735 Lähettäjä: viestintäpäällikkö Gunilla Sjöberg, puh. 010 5501 722 Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=54109&fn=wkr0001.pdf