Uusia jäseniä Veritaksen hallintoneuvostoihin ja hallituksiin

Lehdistötiedote 31.5.2004 Uusia jäseniä Veritaksen hallintoneuvostoihin ja hallituksiin Veritas Vahinkovakuutuksen hallintoneuvostoon ja hallitukseen, Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvostoon ja Veritas Henkivakuutuksen hallitukseen on valittu uudet jäsenet. Veritas Vahinkovakuutuksen yhtiökokous valitsi hallintoneuvostoon Harriet Ahlnäsin, Henrik Johanssonin, Folke Lindströmin, Markku Luoman ja Mikael Westerbackin seuraavalle kolmivuotiskaudelle. Hallintoneuvoston jäsenistä uudelleenvalittiin Mikael Ingberg, Kaj Lundell, Berndt Långvik ja Arndt Reuter. Hallintoneuvostosta erosivat Kerstin Ring, Lars Rönn, Håkan Smeds, Viking Sundström ja Göran Åhman Hallintoneuvosto on kokouksessaan valinnut Veritas Vahinkovakuutuksen hallitukseen uusiksi jäseniksi Robert Sergeliuksen ja Jan-Erik Stenmanin. Muut hallituksen jäsenet ovat Sture Kackur, Henry Wiklund, Ulla Achrén, Marcus H. Borgström ja Bo Linde. Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvostoon on yhtiökokouksessa valittu uusiksi jäseniksi kaudelle 2005-2007 Henrik Carlstedt, Jörgen Grandell, Mikael Westerback ja Marianne Österberg. Uudelleenvalitut jäsenet ovat Maria Axo, Bo Eklund, Böran Grönroos, Sture Kackur, Patrik Wikström ja Ole Åberg. Hallintoneuvostosta erosivat Arndt Reuter, Ola Rosendahl, Bertil Roslin ja Stig Tammelin, joita ei ikämääräysten vuoksi voitu valita uudelleen. Veritas Henkivakuutuksen yhtiökokous valitsi vuodeksi 2005 Margolit Söderholmin uudeksi hallituksen jäseneksi. Caj-Gunnar Lindström jättää hallituksen. Muut hallituksen jäsenet ovat Thor Sourander, Torbjörn Jakas, Jan-Erik Stenman ja Leo Wistbacka. Veritas on itsenäinen ja kotimainen vakuutusryhmä, johon kuuluvat Veritas Eläkevakuutus, Veritas Henkivakuutus, Veritas Vahinkovakuutus, Veritas Rahastoyhtiö, Rahastotori Oy, Hiisi Varainhoito sekä Hiisi Pankkiiriliike. Veritaksella on kolmisenkymmentä konttoria eri puolilla maata. Lisätietoja: Veritas Eläkevakuutus, toimitusjohtaja Jan-Erik Stenman, puh. 050 343 2299 Veritas henkivakuutus, toimitusjohtaja Matti Ruohonen, puh. 0500 328 466 Veritas Vahinkovakuutus, toimitusjohtaja Torbjörn Jakas, puh. 0400 508 102 Lähettäjä: Viestintäpäällikkö Gunilla Sjöberg, puh. 010 5501 722, 050 587 0450 gunilla.sjoberg@veritas.fi Jakelu: keskeiset viestimet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/31/20040531BIT00060/wkr0001.pdf