Uusia jäseniä Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvostoon

Veritas Eläkevakuutuksen varsinainen yhtiökokous valitsi 4. toukokuuta 2007 kolme uutta jäsentä yhtiön hallintoneuvostoon. Yhtiökokous vahvisti tilinpäätöksen ja antoi yhtiön hallintoneuvoston ja hallituksen jäsenille sekä yhtiön toimitusjohtajalle vastuuvapauden tilikaudelta 2006.

Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvoston uusiksi jäseniksi valittiin tj. Fredrik Lindeman, konsernijohtaja Hannu Louhi ja tj. Harry Serlo. Göran Grönroos, Sture Kackur ja Ole Åberg jättivät paikkansa hallintoneuvostossa. Hallintoneuvostoon valittiin uudelleen Maria Axo, Henrik Carlstedt, Jörgen Grandell, Mikael Westerback, Patrik Wikström ja Marianne Österberg.

Hallintoneuvostoon kuuluvat myös Peter Boström (puheenjohtaja), Håkan Anttila (varapuheenjohtaja), Ulla Achrén, Ulrika Ahlbäck, Erik Bärnas, Ove Grandell, Christoffer Grönholm, Ann-Sofi Hurme, Tomas Jung, Tony Karlström, Leo Korpi-Halkola, Leila Kurki, Erkki Laukkanen, Göran Meinander, Helena Pentti, Björn Stenberg, Matti Viialainen, Monika Wikeström-Virtanen ja Henry Wiklund.

Lisäksi yhtiökokous hyväksyi yhtiön uuden yhtiöjärjestyksen. Yhtiöjärjestystä muutettiin työeläkevakuutusyhtiöitä koskevassa laissa tapahtuneiden muutosten edellyttämällä tavalla.

Hallintoneuvosto valitsi uudelleen KHT Dan Jungarin ja KHT Kari Niukon tilintarkastajiksi. KPMG OY Ab ja KHT Kurt Mangs toimivat varatilintarkastajina. Valvontatilintarkastajaksi valittiin Dan Jungar ja varalle Kari Niukko.