Vakuutusryhmä Veritaksen hallitukset valitsivat puheenjohtajat

Veritas-ryhmän hallitukset ovat vuoden ensimmäisissä kokouksissaan valinneet puheenjohtajat ja varapuheenjohtajat yhtiöiden hallituksiin vuodeksi 2005.

Kamarineuvos, toimitusjohtaja Henry Wiklund valittiin Veritas Vahinkovakuutuksen hallituksen puheenjohtajaksi ja tiedotuspäällikkö Ulla Achrén varapuheenjohtajaksi. Rahastonhoitaja Kjell Sundström valittiin Veritas Eläkevakuutuksen hallituksen puheenjohtajaksi, professori Peter Wetterstein jatkaa varapuheenjohtajana. Tj Jan-Erik Stenman johtaa Veritas Henkivakuutuksen hallitustyöskentelyä ja varatoimitusjohtaja Thor Sourander jatkaa hallituksen varapuheenjohtajana. Veritas on itsenäinen ja kotimainen vakuutusryhmä. Ryhmään kuuluvat Veritas Eläkevakuutus, Veritas Henkivakuutus, Veritas Vahinkovakuutus sekä Rahastotori Oy. Veritaksella on kolmisenkymmentä konttoria kautta maan. Lisätietoja: tj Jan-Erik Stenman, Veritas Eläkevakuutus, puh. 010 550 1600 tj Matti Ruohonen, Veritas Henkivakuutus, puh. 010 550 1914 tj Torbjörn Jakas, Veritas Vahinkovakuutus, puh. 010 550 2735 Lähettäjä: viestintäpäällikkö Gunilla Sjöberg, Veritas-ryhmä, puh. 010 550 1722 Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet