Vakuutusryhmä Veritas asettaa tavoitteet korkealle vuonna 2004 - Panostus henkilökohtaiseen asiakaspalveluun edelleen tä

Lehdistötiedote 20.2.2004 Vakuutusryhmä Veritas asettaa tavoitteet korkealle vuonna 2004 Panostus henkilökohtaiseen asiakaspalveluun edelleen tärkeää Veritas-ryhmän tavoitteet vuodelle 2004 ovat kunnianhimoiset. Hyödyntämällä ryhmän yhteistä asiakaspohjaa ja hiomalla myyntiorganisaatiota tavoitteet myös saavutetaan. Näin vakuuttaa vuodenvaihteessa Veritas Eläkevakuutuksen varatoimitusjohtajana aloittanut Jan-Erik Stenman. Stenman siirtyy pian yhtiön toimitusjohtajan tehtäviin. Jan-Erik Stenman siirtyy Veritakseen Nokialta sijoitusjohtajan tehtävistä. Uuden työn myötä hän muuttaa Dallasista USA:sta Turkuun. Hän näkee muuton kansainvälisestä suuryrityksestä pienempään kotimaiseen vakuutusyhtiöön samalla sekä mielenkiintoisena että haastavana. Vaikka Veritas on suhteellisen pieni peluri finanssitavaratalojen ja suurten toimijoiden hallitsemilla markkinoilla Stenman korostaa, että hyville, asiansa osaaville yrityksille on aina tilaa, riippumatta niiden koosta. Hän katsoo henkilökohtaisen ja joustavan asiakaspalvelun olevan edelleen Veritaksen kilpailukyvyn valtteja. "Asiakassuhteista on pidettävä hyvää huolta ja työntekijöitä vaalia. Tähän mennessä Veritas on onnistunut näissä hyvin, ja siihen panostamme myös tulevaisuudessa", Stenman sanoo. "Samalla meidän on oltava avoimia muutoksille, jotta voimme vastata asiakkaiden ja yhteiskunnan asettamiin uusiin vaatimuksiin". Alustavien tietojen mukaan Veritas-ryhmä tekee hyvän tuloksen vuodelle 2003. "Suomalaisen talouden odotetulla kohentumisella on myönteinen vaikutus myös vakuutusalaan", sanoo Stenman. "Mutta mikään yritys ei voi yksinomaan luottaa talouden nousuun, kasvu ja menestys rakentuvat omalle työlle ". Timo Sairo, Veritaksen Pohjanmaan aluejohtaja, kertoo myynnin lähteneen hyvin käyntiin tänä vuonna. Vahinkovakuutusten ja rahastojen myynti on Pohjanmaalla kasvanut reilusti viime vuoteen verrattuna. "Asiakkaat arvostavat kaikenkattavaa vakuutus- ja rahastotarjontaamme sekä henkilökohtaista paikallistason palveluamme ", sanoo Sairo. Veritas on itsenäinen ja kotimainen vakuutusryhmä, johon kuuluvat Veritas Eläkevakuutus, Veritas Henkivakuutus, Veritas Vahinkovakuutus, Veritas Rahastoyhtiö, Rahastotori Oy, Hiisi Varainhoito sekä Hiisi Pankkiiriliike. Veritaksella on kolmisenkymmentä konttoria eri puolilla maata. Lisätietoja: Veritas Eläkevakuutus, varatoimitusjohtaja Jan-Erik Stenman, puh. 010 5501 600, 050 343 2299 Veritas-ryhmä, aluejohtaja Timo Sairo, puh. 010 5501 505, 0500 266 810 Lähettäjä: Viestintäpäällikkö Gunilla Sjöberg, puh. 010 5501 722, 050 587 0450 gunilla.sjoberg@veritas.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/20/20040220BIT00150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/20/20040220BIT00150/wkr0002.pdf