Veritaksen hallituksen varsinaiset jäsenet jatkavat tehtävässään

Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto valitsi syyskokouksessaan 20. marraskuuta 2009 uudelleen kaikki hallituksen varsinaiset jäsenet toimikaudelle 2010. Uudeksi varajäseneksi valittiin pääekonomisti Olli Koski. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa kauppaneuvos Peter Boström ja varapuheenjohtajaksi valittiin uudelleen työllisyyspoliittinen asiantuntija Leila Kurki. Myös nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäsenet valittiin uudelleen.

Hallintoneuvosto valitsi hallituksen uudeksi varajäseneksi pääekonomisti Olli Kosken (SAK) 1.12.2009 alkaen. Edunvalvontajohtaja Nikolas Elomaa (SAK) jättää hallituksen marraskuun 2009 lopussa. Vuonna 2010 Veritas Eläkevakuutuksen hallitukseen kuuluvat: tj. Kaj-Gustaf Bergh (EK), talouspäällikkö Anders Dahlbäck (Akava), tj. Stig-Erik Herrgård, yksikönjohtaja Eivor Huldén, diplomiekonomi Kurt Häggblad, konsernijohtaja Hannu Louhi (EK), tj. Anders Nordman, järjestösihteeri Anita Spring (SAK), asiamies Ralf Sund (STTK), tj. Kjell Sundström, professori Peter Wetterstein sekä asiamies Johan Åström (EK). Asiantuntija Piia Alvesalo (EK), pääekonomisti Olli Koski (SAK) ja tj. Jan Nybom toimivat varajäseninä. Hallintoneuvosto valitsi syyskokouksessaan aiemmat jäsenet jatkamaan myös hallintoneuvoston nimitys- ja palkitsemisvaliokunnassa vuonna 2010. Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin hallintoneuvoston puheenjohtaja, kauppaneuvos Peter Boström ja jäseniksi hallintoneuvoston varapuheenjohtaja, työllisyyspoliittinen asiantuntija Leila Kurki (STTK) ja asiamies Johan Åström (EK). Kurjen varajäsenenä toimii graafikko Tomas Jung (SAK). Tj. Harry Serlo (EK) toimii Åströmin varajäsenenä. VERITAS ELÄKEVAKUUTUS Markkinointiviestintä Lisätietoja Toimitusjohtaja Jan-Erik Stenman, puh. 010 5501 600, 050 343 2299 Yhtiölakimies Kaisa Forsström, puh. 010 5501 785, 050 585 8228 Lähettäjä Tiedottaja Elina Saarinen, puh. 010 5501 932, 045 134 0603