Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto valitsi hallituksen uudelleen

Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto valitsi hallituksen uudelleen Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan 20.11.2003 uudelleen hallituksen toimintavuodeksi 2004. Hallituksen jäsenet ovat asiamies John Glad, teollisuusasiamies Jorma Hanhiala, toimitusjohtaja Kurt Häggblad, toimitusjohtaja Mikael Ingberg, toimitusjohtaja Torbjörn Jakas, sosiaalipoliittinen sihteeri Mirja Janérus, pääekonomisti Matti Koivisto, rahastonhoitaja Caj-Gunnar Lindström, kehityspäällikkö Timo Pahl, Head of Treasury Jan-Erik Stenman, professori Peter Wetterstein ja asiamies Johan Åström. Varajäseninä toimivat konsuli Torbjörn Wikeström, järjestösihteeri Anita Spring ja toimitusjohtajan sijainen Thor Sourander. Hallintoneuvosto valitsi myös agronomi Arndt Reuterin uudelleen hallintoneuvoston puheenjohtajaksi vuodeksi eteenpäin. Varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Håkan Anttila. Veritas Eläkevakuutus kuuluu Veritas-ryhmään, joka on itsenäinen ja kotimainen vakuutusryhmä. Ryhmään kuuluvat myös Veritas Henkivakuutus, Veritas Vahinkovakuutus, Veritas Rahastoyhtiö, Veritas Jälleenvakuutus, Rahastotori Oy, Hiisi Varainhoito sekä Hiisi Pankkiiriliike. Veritaksella on kolmisenkymmentä konttoria kautta maan. Lisätietoja: Veritas Eläkevakuutus, toimitusjohtajan sijainen Thor Sourander, puh. 010 550 1628 Lähettäjä: viestintäpäällikkö Gunilla Sjöberg, puh. 010 5501 722 Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/27/20031127BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/27/20031127BIT00080/wkr0002.pdf