Veritas Eläkevakuutuksen luottamuselimet valittiin uudelleen

Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto valitsi syyskokouksessaan 21. marraskuuta uudelleen kaikki hallituksensa jäsenet toimikaudelle 2009. Hallintoneuvoston nykyinen puheenjohtajisto jatkaa tehtävässään vuonna 2009. Myös nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäsenet valittiin uudelleen.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana toimii tj. Peter Boström. Työllisyyspoliittinen asiantuntija Leila Kurki jatkaa hallintoneuvoston varapuheenjohtajana.

Vuonna 2009 Veritas Eläkevakuutuksen hallitukseen kuuluvat: tj. Kaj-Gustaf Bergh (EK), erityisasiantuntija Anders Dahlbäck (Akava), tj. Stig-Erik Herrgård, yksikönjohtaja Eivor Huldén, diplomiekonomi Kurt Häggblad, konsernijohtaja Hannu Louhi (EK), tj. Anders Nordman, järjestösihteeri Anita Spring (SAK), asiamies Ralf Sund (STTK), tj. Kjell Sundström, professori Peter Wetterstein sekä asiamies Johan Åström (EK). Asiantuntija Piia Alvesalo, työehtoasiantuntija Nikolas Elomaa (SAK) ja tj. Jan Nybom toimivat varajäseninä.

Hallintoneuvosto valitsi syyskokouksessaan aiemmat jäsenet jatkamaan myös hallintoneuvoston nimitys- ja palkitsemisvaliokunnassa. Palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin hallintoneuvoston puheenjohtaja, tj. Peter Boström ja jäseniksi hallintoneuvoston varapuheenjohtaja, työllisyyspoliittinen asiantuntija Leila Kurki ja asiamies Johan Åström. Kurjen varajäsenenä toimii graafikko Tomas Jung. Tj. Harry Serlo toimii Åströmin varajäsenenä.

Toimitusjohtaja Jan-Erik Stenman, puh. 010 5501 600 ja 050 343 2299
Yhtiölakimies Kaisa Forsström, puh. 010 5501 785 ja 050 585 8228

Markkinointiviestintäpäällikkö Katja Hautoniemi, puh. 010 5501 663, 045 636 6046