Veritas Henkivakuutus solmi kansainvälisen yhteistyösopimuksen - Veritas Henkivakuutus edustaa Swiss Life Network -verkostoa Suomessa

Veritas Henkivakuutus edustaa 1. päivästä tammikuuta 2005 alkaen Swiss Life Network -verkostoa Suomessa ja tarjoaa sopimuksen puitteissa yksinoikeudella räätälöityjä vakuutusratkaisuja monikansallisten yritysten suomalaisille tytäryhtiöille.

Swiss Life Network -verkostolla on asiakkaina noin 440 kansainvälisiä konsernia yli 40 maassa. Swiss Life Network partnerina Veritas tarjoaa lisäeläkkeitä ja muita vapaaehtoisia ryhmävakuutuksia verkoston yritysasiakkaille, jotka haluavat vakuuttaa suomalaisten tytäryhtiöidensä henkilöstöetuja. ”Olemme hyvin tyytyväisiä yhteistyöstä Swiss Life Networkin kaltaisen vankan partnerin kanssa”, toteaa Veritas Henkivakuutuksen toimitusjohtaja Matti Ruohonen. ”Yhteistyö vahvistaa myös Veritaksen asemaa suomalaisilla markkinoilla hyvänä vaihtoehtona ja osaavana yritysvakuuttajana. Swiss Life Network kumppanuus sopii Veritakselle hyvin kun elämme globalisaation ja tytäryhtiötalouden aikaa”, jatkaa Ruohonen. Yhteistyöltä odotetaan myös huomattava lisäys yhtiön maksutuloihin. Swiss Life Network on yli 40 maassa toimivista noin 50 johtavasta vakuutusyhtiöstä koostuva kansainvälinen verkosto. Vakuutusyhtiö Swiss Life taustanaan verkosto tarjoaa monikansallisille yhtiöille räätälöityjä työsuhde-etuuksia koskevia ratkaisuja ja mahdollistaa yhtiöiden poolata taloudellinen tulos ryhmäetuohjelmansa hyväksi. Swiss Life Group on Euroopan johtavia henkivakuutuksia, pitkäaikaista säästämistä ja turvaa tarjoavia yhtiöitä. Swiss Life Group tarjoaa yksityishenkilöille sekä yrityksille kaikenkattavaa neuvontaa sekä laajan valikoiman tuotteita agenttien, meklareiden sekä pankkien kautta kotimaisilla markkinoillaan Sveitsissä, jossa yhtiö on markkinajohtaja, sekä valitulla eurooppalaisilla markkinoilla. Veritas on itsenäinen ja kotimainen vakuutusryhmä. Ryhmään kuuluvat Veritas Eläkevakuutus, Veritas Henkivakuutus, Veritas Vahinkovakuutus sekä Rahastotori Oy. Veritaksella on kolmisenkymmentä konttoria kautta maan. Lisätietoja: Veritas Henkivakuutus, tj. Matti Ruohonen, p. 0500 328 466 Lähettäjä: Veritas-ryhmä, viestintäpäällikkö Gunilla Sjöberg, p. 050 5870 450 Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet