Veritas ja Holvi yhteistyöhön pienyrittäjän parhaaksi

Veritas Eläkevakuutus on aloittanut yhteistyön pienyrittäjille taloudenhallintapalvelua tarjoavan Holvin kanssa.

Veritas on perinteisesti ollut vahva pk-sektorin työeläkevakuuttaja. Verkostoituminen Holvin kanssa avaa Veritakselle uuden kanavan kasvavaan yrittäjävetoiseen asiakassegmenttiin.

”Yhteistyö Holvin kanssa tuo meille uudenlaisia näkökulmia meille keskeiseen segmenttiin ja tarjoaa mahdollisuuden laajentaa asiakaskuntaamme pienyrittäjien parissa entisestään”, Veritaksen toimitusjohtaja Carl Pettersson sanoo.

Veritasta ja Holvia yhdistää halu helpottaa yrittäjän arkea.

”Työeläkevakuuttajana tehtävänämme on huolehtia yrittäjän YEL-turvasta siinä missä Holvi mahdollistaa asiakasyrityksilleen sujuvan arjen. Yhteistyömme myötä yrittäjä voi keskittyä olennaiseen, eli yritystoimintansa pyörittämiseen ja kehittämiseen”, Pettersson sanoo.

Holvi on Suomen ensimmäinen pienyrittäjille suunnattu palvelu, jonka avulla yrittäjä voi lähettää laskuja, myydä tuotteitaan verkossa ja maksaa laskujaan yritystililtään – yhdestä palvelusta ja ilman konttorikäyntejä.

“Pienyrittäjän arjessa on monia haasteita, joissa autamme asiakkaitamme päivittäin. Yhdessä Veritaksen kanssa pystymme tarjoamaan pienyrittäjille syvää asiantuntemusta ja palveluja taloudenhallinnan lisäksi myös työeläkeasioissa. ”, kertoo Holvi toimitusjohtaja Antti-Jussi Suominen.

Toimitusjohtaja Carl Pettersson, puh. 010 5501 600
Elina Räsänen / Holvi, puh. 050 3888 207; elina@holvi.com

Markkinointiviestintäpäällikkö Katja Hautoniemi, puh. 010 5501 663, 045 636 6046

Veritas Eläkevakuutus on työeläkevakuuttamisen kokenut ammattilainen. Toimintamme perustuu henkilökohtaiseen yhteydenpitoon ja ensiluokkaiseen palveluun, ja tavoitteemme on olla pienen ja keskisuuren yrityksen ja yrittäjän paras työeläkekumppani. Lisää meistä osoitteessa veritas.fi.

Holvi, joka kuuluu BBVA-ryhmään, on käyttäjälähtöisellä suunnittelullaan perinteisen pankkimaailman haastava uudenlainen yritystili, jonka avulla yrittäjä voi hoitaa yrityksen talouden kätevästi yhdessä palvelussa. Holvi perustettiin Helsingissä vuonna 2011. Holvilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa.

Perinteisen pankkitilin tilisiirto-ominaisuuksien lisäksi yrittäjä voi luoda ja lähettää laskuja asiakkailleen, myydä tuotteitaan verkossa sekä tallettaa kaikki maksutapahtumat digitaalisesti kirjanpitoa varten. Palvelua käyttämällä yrittäjä voi seurata yrityksensä rahatilannetta reaaliaikaisesti. Lue lisää Holvista.