Veritas kehittää yhteistyötään Ammattikorkeakoulu Novian kanssa

Veritas Eläkevakuutus on tänään torstaina 2. lokakuuta allekirjoittanut aiesopimuksen Ammattikorkeakoulu Novian kanssa viisivuotisesta yhteistyöstä, jonka ydinalueita ovat työhyvinvointi, ympäristöjohtaminen, kiinteistöhallinto ja virtuaalinen koulutus.

Partnerisopimuksen tavoitteena on Veritas Eläkevakuutuksen ja Ammattikorkeakoulu Novian yhteisten ydinalueiden kehittäminen keskinäisen konsultoinnin ja asiantuntija-avun kautta. – Haemme molempia osapuolia hyödyttävää yhteistyötä. Meillä on nyt mahdollisuus tarjota opiskelijoille aito kontaktipinta elinkeinoelämään. Tämä on arvokas kokemus heidän myöhemmin hakeutuessa työelämään, toteaa Veritas eläkevakuutuksen johtaja Stefan Strandberg.

Kehitystyö tehdään pääasiallisesti Ammattikorkeakoulu Novian opintokokonaisuuksien ja opinnäytetöiden puitteissa. – Voimme suoraan hyödyntää saamiamme kokemuksia toiminnassamme. Tänä päivänä muutokset tapahtuvat yhä nopeammassa tahdissa, ja tällä tavalla meillä on mahdollisuus päästä kiinni uusimpaan tietoon ja uusimpiin metodeihin. Samalla koulutusmaailma saa hyvän kuvan yritysmaailman tämänhetkisistä tarpeista, Stefan Strandberg analysoi.

Veritas Eläkevakuutuksessa yhteistyö koulutussektorin kanssa nähdään satsauksena tulevaisuuteen. – Koulumaailmassa mukanaolo kuvastaa hyvin sitä jatkuvuutta, jota toiminnallamme haemme. Missiomme on turvata tulevaisuutta, ja tämäntyyppisellä toiminnalla teemme osamme yhteiskunnan kestävän kehityksen eteen, Stefan Strandberg päättää.

Veritas Eläkevakuutus, johtaja Stefan Strandberg, puh. 010 5501 884, 050 092 7312
Veritas Eläkevakuutus, markkinointiviestintäpäällikkö Katja Hautoniemi, puh. 010 5501 663, 045 6366 046

Veritas Eläkevakuutus, markkinointiviestintä, Katja Hautoniemi, puh. 010 5501 663, 045 636 6046