Yksi uusi jäsen Veritas Eläkevakuutuksen hallitukseen

Veritas Eläkevakuutuksen hallintoneuvosto valitsi syyskokouksessaan 26. marraskuuta 2010 hallituksen toimikaudelle 2011. Uudeksi hallituksen jäseneksi valittiin kauppatieteiden maisteri Markus Jussila, joka on Rannikko-Pohjanmaan Yrittäjien sekä Österbottens Företagarföreningin toimitusjohtaja. Diplomiekonomi Kurt Häggblad jättää hallituksen joulukuun 2010 lopussa.  Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa kauppaneuvos Peter Boström ja varapuheenjohtajaksi valittiin uudelleen työllisyyspoliittinen asiantuntija Leila Kurki. Myös nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan jäsenet valittiin uudelleen.

Vuonna 2011 Veritas Eläkevakuutuksen hallitukseen kuuluvat: tj. Kaj-Gustaf Bergh (EK), talouspäällikkö Anders Dahlbäck (Akava), tj. Stig-Erik Herrgård, yksikönjohtaja Eivor Huldén, konsernijohtaja Hannu Louhi (EK), tj. Markus Jussila, tj. Anders Nordman, järjestösihteeri Anita Spring (SAK), asiamies Ralf Sund (STTK), tj. Kjell Sundström, professori Peter Wetterstein sekä asiamies Johan Åström (EK). Asiantuntija Piia Alvesalo (EK), pääekonomisti Olli Koski (SAK) ja tj. Jan Nybom toimivat varajäseninä.

Hallintoneuvosto valitsi syyskokouksessaan aiemmat jäsenet jatkamaan myös hallintoneuvoston nimitys- ja palkitsemisvaliokunnassa vuonna 2011. Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin hallintoneuvoston puheenjohtaja, kauppaneuvos Peter Boström ja jäseniksi hallintoneuvoston varapuheenjohtaja, työllisyyspoliittinen asiantuntija Leila Kurki (STTK) ja asiamies Johan Åström (EK). Kurjen varajäsenenä toimii graafikko Tomas Jung (SAK). Tj. Harry Serlo (EK) toimii Åströmin varajäsenenä.

Toimitusjohtaja Jan-Erik Stenman, puh. 010 5501 600, 050 343 2299
Yhtiölakimies Kaisa Forsström, puh. 010 5501 785, 050 585 8228

Tiedottaja Nadine Aschan, puh. 010 5501 814, 044 099 0996

Veritas Eläkevakuutus on työeläkevakuutusten ammattilainen. Meillä on kokemusta lakisääteisten eläkevakuutusten hoidosta jo vuodesta 1962, jolloin laki työeläkkeestä tuli voimaan. Veritas Eläkevakuutus tarjoaa henkilökohtaista, ammattitaitoista ja kokonaisvaltaista palvelua työeläkkeisiin ja työhyvinvointiin liittyvissä asioissa. Lisätietoa Veritas Eläkevakuutuksesta osoitteessa www.veritas.fi.